Kokemuksia Throttle Holderista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anki
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Anki

New member
Onko kellään ollu käytössä sellainen kaasun hirttäjä, throttle holder? Meinaa känny puutua pitkällä reissulla  
omg.gif
, oon kuullu, että tuo on hyvä kampe. Ei ole pahan hintainen lisävaruste, jos vaan toimii...  
062802jumpie_prv.gif

Tarkoitat varmaan sitä Throttle Rockeria??Itse kyllä tykkään siitä matka-ajossa,ei puudu kaasukäsi!Suosittelen hankkimaan ko.vimpaimen!

koitappa throttle rockeria ennenkö hirttelet kaasua kiinni
tounge.gif
itse ainakin suosittelen

Persieestä. Tai riippuu varmaan pyörästä. Kerran kokeilin kikserissä, ja se siitä. Saat vitosella jos haet Vantaalta.

br, Mikko

Jos Throttle rockeria tarkotat niin se ainakin on hyvä apuväline. Throttle holderista en oo kuullukaan.

Suosittelen, kaupungissa käännän sen pois tieltä mutta matkalla taas väännän takaisin kämmenen tuntumaan.

Mulla on kotilossakin throttle rocker, tai ainakin se tarra, mutta mopossa ei. Kuulostaa ihan hygeplexikahvanlämppärijutulta. Ei mulla oo niitäkään. Mopossa.

Throttle holderilla löyty Googlesta ao. linkki. Vempain on varmaan vastaava.  
biggrin.gif

CrampBuster

Täytyy käydä paikallisista liikkeistä katsomassa, Vantaa sen verran kaukana, ettei viitti lähtee hakeen.  
blush.gif

Toihan on ihan suora kopio Throttle Rockerista.

En voi suositella muuten kuin pitkälle reissulle. Muuttaa tuntumaa kaasukahvaan. Puutumista se kyllä estää.

Pienen totuttelun jälkeen mainio apu. En viitsisi ajaa enää ilman sitä
varsinkaan pitempiä matkoja.

Suosittelen itsekin sitä, paljon helpompi säädellä kaasua kun ajelee kaupungin ulkopuolella... keskustassa ei niinkään kätevä enää...

Matka-ajossa verraton kaveri. Karhensin vielä hiekkapaperilla pinnan, jotta nahkatumppu saa tuntumaa paremmin muuten niin liukkaaaaaasta muovin pinnasta.

hinta noin 10-15€ väliin....
On siinä muovilla kilohintaa
crazy.gif
Mekaanisestikin vielä sen verran yksinkertainen että matkamotoristihan vääntää moisen vaikka ed.iltana tyhjennetyn kaljatölkin alumiinista
wink.gif

Ei mutta tässähän sitä on hyvä syy pitää aina vähintään se tölkki tai pari laukussa mukana - joskos vaikka rannetta rupeis puuduttamaan
idea3.gif
tounge.gif
033102beer_1_prv.gif

thumbs-up.gif
Throttle rocker on hyvä kapine, jos ei ole hirveän kaasuherkkä pyörä. Auttaa käden puutumiseen loistavasti. Mutta kaasukäden puutumiseen vaikuttaa myös pyörän geometria, jousitus, asfaltin karkeus, renkaan kuvio yms. Tärinä puutumisen aiheuttaa. Yhtenäisen tangon omaaviin pyöriin voi laittaa tangon sisälle vaimennukseksi "barsnake" tuotenimellä kulkevan kumipötkön. Se auttaa myös tärinään loistavasti.

thumbs-up.gif
Throttle rocker on hyvä kapine, jos ei ole hirveän kaasuherkkä pyörä.
Agreed. Pitkään korkeita nopeuksia pidettäessä hirmuhyvä apuväline, mutta ainakin itse heti taajamaan tullessa veivaan sen alaspäin pois tieltä. Totutellessa sain traumoja kun yhtäkkiä oltiinkin vaijerit kireenä vaikka itellä ei ollut aikomuksia mokomaan..
biggrin.gif

thumbs-up.gif
Throttle rocker on hyvä kapine, jos ei ole hirveän kaasuherkkä pyörä.
Agreed. Pitkään korkeita nopeuksia pidettäessä hirmuhyvä apuväline, mutta ainakin itse heti taajamaan tullessa veivaan sen alaspäin pois tieltä. Totutellessa sain traumoja kun yhtäkkiä oltiinkin vaijerit kireenä vaikka itellä ei ollut aikomuksia mokomaan..
biggrin.gif
Myin munkkikahveita vastaan tuon kapistuksen pois kaverille. En uskaltanut gixeriin laittaa
biggrin.gif
.

Back