• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kolmattasataa lahdenväylällä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja *SERIFFI*
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kappas, ihan mun nurkilla. Toiv. ei ollu mun naapuri jolle napsahti, loppu muuten pojalta ajot tältä erää.
sad_orig.gif

Mutta lahdenväylä on kyllä hyvä tie pommittaa pitkine suorineen.

taitaa tosiaan olla ajot ajettu vähäks aikaa... onneks oma pärrä ei taida ees kulkeaa noin lujaa
sad_orig.gif

Voi hurja. Menipäs lujaa, taisi oikein tulla veri korvista kun noin äärimmäisiä nopeuksia kaahasi moottoritiellä.
Miksiköhän lehti ei otsikonut että motoristi kaahasi sataa vaille neljättäsataa, sehän myisi vielä paremmin?

214 on juu kolmatta sataa, mutta alle 250.

Otsikon perusteella luulin jo, että oli oikeesti vedetty ja vielä moottoritiellä...

Mahto harmittaa ku ei saanu isompia lukemia virallisesta mittauksesta
biggrin.gif
Oli varmaan joku laiskempi pyörä, kun ei tota enempää ehtiny kelaa mittariin.

Kortin poistoa en ihmettele, mutta riskiä ei edelleenkään näe pelkästään nopeusmittarista.

Alle moottoritielle sopivan ajonopeudenhan tuo meni. Tikkarissa vaan sattui olemaan jotain muuta kuin moottoritienopeus.

Siviiliauto ajoi kiinni, buahahhahhaa, luulisi vituttavan kun menee sinkki kireellä ja skooda liputtaa varikolle ;-)

Kappas!! en näköjään oo ainut joka on syystä tai toisesta korttinsa menettänyt.. Meikäläisellä kävi kuitenki sen verran hyvä tuuri että saan kortin jo reilun viikon päästä takaisin
smile_org.gif

Pitää ny koittaa ottaa virheistä opiksi, ettei sinilakkisilla sedillä oo enää tarvetta viedä korttia toistamiseen
062802moto_prv.gif

Harmittaisi kyllä kun auto otti kiinni.

Toivottavasti saa kovan rangaistuksen, kovemman kuin raiskaajat ja pedofiilit.

On se niin väärin. Tällä viikolla kun ajoin pyörällä 40 rajoituksesta 50 rajoitukseen vaihtuen ja mittaria sydän pamppailen tarkkaillen ettei vaan mene yli niin huomasin sinisen 85-87 Corollan tulevan pyörätietä vastaan ja vähintään 80. Jos olisi auto ollut alla olisin ajanut eteen kun minun lapset ruukaavat ajaa ko. pyörätietä. Moottoripyörällä en uskaltanut motittaa vaan ajoin sivuun. Kytät ajoi siniset valot päällä perässä autotietä pitkin. No äijä teki uukkarin ja takaisin minun edestä, poliisit jäi heti parisataa metriä. Ajoin sitten eteenpäin ja lapsia oli pitkin matkaa itkemässä järkytyksestä. Tuommoiset mulkut pitäisi saada varsinkin pyöräteiltä pois. Tänään lehdessä huomasin, että hänet oli vangittu kun promillejakin oli ollut reilusti.
Torniossa on viime syksynä laitettu entisille 60 alueille usein 40 rajoituksia missä ei ole mitään mieltä. Samoin kuin 2 km/h ylityksien kyttäämisellä.
Jos hän on vetänyt motarilla vähän kovempaa niin huomautus saisi riittää. Suomessa on poliisien strategia täysin väärä. Nuo kortittomat, humalaiset ja huumekuskit pitäisi saada pois.

Back