Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kokeiltu, vaikkakaan ei KlaukkalassaKäy koeajolla Klaukkalassa, sillähän se selviää! Samalla voit testata 999 ja tehdä vertailua pikku- ja isolohkon välillä...![]()
Onnee uudelle mopetille!! Pakko myöntää, että olen avoimen kateellinen!!Tuli sitten hankittua uusi mopotin, eli 749 ja brändiksenä. Perusmalli, punaisena (asia oli oikeastaan selvä jo syyskuussa, kun pääsin kokeilemaan po. pyörää, johon taisin ihastua kerrasta.). Dark olisi kieltämättä ollut väriltään aika siisti, mutta jotenkin vain tuli sellainen olo, että tahdoin punaisen. Makuasioita... Enkä edes yritä perustella tätä sillä, että ohjausiskarista ei varmaan ole haittaa.
Kiitoksia erityisesti Ninalle (foorumia huomattavasti kattavammista kommenteista) ja Parjanille asiaa koskevista neuvoista ja kommenteista. Nyt kai sitten odotetaan lumien sulamista ja pähkäillään pää puhki avoimien kytkinkoppien ja sen sellaisten kanssa.
Tuo se näytille keväällä Lopelle italo-meetingiin ni päästään ihastelemaan ihan livenä.Tuli sitten hankittua uusi mopotin, eli 749 ja brändiksenä. Perusmalli, punaisena (asia oli oikeastaan selvä jo syyskuussa, kun pääsin kokeilemaan po. pyörää, johon taisin ihastua kerrasta.). Dark olisi kieltämättä ollut väriltään aika siisti, mutta jotenkin vain tuli sellainen olo, että tahdoin punaisen. Makuasioita... Enkä edes yritä perustella tätä sillä, että ohjausiskarista ei varmaan ole haittaa.
Kiitoksia erityisesti Ninalle (foorumia huomattavasti kattavammista kommenteista) ja Parjanille asiaa koskevista neuvoista ja kommenteista. Nyt kai sitten odotetaan lumien sulamista ja pähkäillään pää puhki avoimien kytkinkoppien ja sen sellaisten kanssa.
Pitääpi katsoa josko pääsisi mukaan. Miksi ihmeessä pitää olla talvi...Tuo se näytille keväällä Lopelle italo-meetingiin ni päästään ihastelemaan ihan livenä.![]()
Kiitoksia vaan, eikä mitään syytä tuohon jälkimmäiseen. Samaa jengiä.Onnee uudelle mopetille!! Pakko myöntää, että olen avoimen kateellinen!!
No niinpä, mulla nyt on vaan tälläinen "vajaa" venttiilinen versioKiitoksia vaan, eikä mitään syytä tuohon jälkimmäiseen. Samaa jengiä.Onnee uudelle mopetille!! Pakko myöntää, että olen avoimen kateellinen!!
Tuli sitten hankittua uusi mopotin, eli 749 ja brändiksenä.
Ei se ole mikään "vajaaventtiilinen". Itsellänikin oli tuota sarjaa aiemmin, eikä moitteen sanaa. Kaikki toimi kuten pitikin, ei vian vikaa ja ajo-ominaisuudetkin puhuttelivat. Mikäli olisin samassa tilanteessa kuin edellistä hankkiessani, ottaisin huoleti Sportin. Toki Superbike on luonteeltaan erilainen, mutta Sport/Supersport-sarja on kuitenkin hyvä ja perinteikäs pyörä.No niinpä, mulla nyt on vaan tälläinen "vajaa" venttiilinen versioKiitoksia vaan, eikä mitään syytä tuohon jälkimmäiseen. Samaa jengiä.Onnee uudelle mopetille!! Pakko myöntää, että olen avoimen kateellinen!!![]()
...yritän parhaillaan edistää kevättä sulattamalla stendarilla lumia ikkunalaudalta. Ehkä vähän epätoivoista, mutta kuitenkin....Nyt vaan kevät kehiin, ja vauhdilla kiitos. Alkaa tämä talvi jo tökkimään.
Heh, se on pääasia, että yrittää. On ainakin kaikkensa antanut ja parhaansa tehnyt, oli lopputulos mikä hyvänsä. Oikea asenne! Ja miten minusta tuntuu, että aamuinen -19,5 astetta on jo lukemissa -5.. Tehokas stendari sinulla!...yritän parhaillaan edistää kevättä sulattamalla stendarilla lumia ikkunalaudalta. Ehkä vähän epätoivoista, mutta kuitenkin....
Tosi mukava kuulla tuollaisia kommentteja 999:stäNo nyt on ajossa sitten 999 ja voi että kun on NAMI!!!! TAHTOO!!!!
Voin Italolle sanoa nyt jo että ST4s tulee kokemaan nöyryytyksen ens kesänä radalla!![]()
klipsis..
Minä pidän todella paljon tuosta moottorista. Mutta samalla sanon että 999 en ole vielä koeajanut.