• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Korotettu istuin V-Strom 650 vm2005?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dsnk
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

dsnk

New member
Oisko tietoa: Mistä löytyisi korotettu istuin pikku vstromiin?
Entä käykö v-strom 1000 normi/korotettu istuin pikku vstromiin?

käykö v-strom 1000 normi/korotettu istuin pikku vstromiin?
Käy.
Kiitos ja kumarrus
bowdown.gif

Mulla on pikku stromissa tonnisen korkeempi penkki. Se on muistaakseni 4 senttiä korkeempi kuin pikku stromin alkuperänen. Toimii mulle (185 cm) hyvin.

Mulla on pikku stromissa tonnisen korkeempi penkki. Se on muistaakseni 4 senttiä korkeempi kuin pikku stromin alkuperänen. Toimii mulle (185 cm) hyvin.
Onko korotus tehty pehmusteilla?
Siis onko 1000 penkki mukavempi matkassa?
Istuinpohja on molemmissa sama, joten tuo tuuman lisäys (muistaakseni siis korkeusero on lähempänä tuumaa, kuin neljää senttiä) on puhtaasti fyllingillä tehty.

Omaan pikku-Stromiin korotutin penkkiä verhoomossa (alkuperäinen satulanpäällinen sopi paikalleen korotuksen jälkeenkin) ja reissusatulaksi hankin TopSaddleryltä (http://www.topsaddlery.com/)  tonnisen Stromin penkin. Jälkimmäistä voi huoletta suositella!

EDIT: URL kuntoon

Niin, tonnisen alkuperäinen satula on kaksi senttiä korkeampi kuin pikku stromin alkuperäinen. Tonnisen "alkuperäislisävaruste -satula" on taas kaksi senttiä tonnisen alkuperäistä korkeampi. Tuommonen on mulla paikoillaan. Satulan runko on sama kuin alkuperäisessäkin, joten jollain täytteellä se korotus on tehty. Aika jämäkkä tuo on, ei ainakaan minusta liian pehmeä pitkälläkään matkalla. Mulle sopii istua vähän korkeammalla ja jalat suorempana.

Back