• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Koska radalle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 10100
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
motopark avataan ilmojen salliessa tulevalla viikolla sinne siis
062802jumpie_prv.gif

Odotellaan hellerajan, +15 C rikkoutumista, niin alkaa rengas pitää.. Varmaan parin viikon sisällä siis.

Ens viikonloppuna eka IDM -kisa Lausitzringillä, treenejä takana ruhtinaallisesti... ei tosin mopolla metriäkään.

Tsemppiä. Ainakin IDM-kärki meni siellä ihan pikkasen kovaa toissaviikonloppuna. Itse en jäänyt kuin 10s/kierros  
smile_org.gif
Vehniäinen oli hyvässä vauhdissa ja kellotin hänet 2s sisään kärkikuskeista.

Edit: Omien sivujensa perusteella näyttää parantaneen vielä sekunnin kellotuksestani.

Tsemppiä. Ainakin IDM-kärki meni siellä ihan pikkasen kovaa toissaviikonloppuna. Itse en jäänyt kuin 10s/kierros  
smile_org.gif
Vehniäinen oli hyvässä vauhdissa ja kellotin hänet 2s sisään kärkikuskeista.

Edit: Omien sivujensa perusteella näyttää parantaneen vielä sekunnin kellotuksestani.
Kiitoksia. No mulla ei ole muita tavoitteita ku saada kilsoja alle ja päästä molempiin startteihin sekä päästä maaliin pystyssä ne. 48 on ilmoittautunut ja 46 pääsee kisaan, joutuu siis karsimaan.

Kovaa se kärki siellä menee. Harmi kun Suomessa on ollut vielä niin huonot kelit ettei oo päässyt yhtään ajamaan.

Tatun ja Vehnän menoa mielenkiinnolla seuraan, molemmilla saumaa korkealle.

Tänään olin alastarolla ja kyllä siellä pitoa alkaa olemaan ihan mukavasti. Taidan mennä huomennakin.
062802jumpie_prv.gif

Jep, Alastarolla tuli kans tänään käytyä. Pito ei mainittavasti kesäkeleille hävinnyt (totutteluvauhdissa). Ainoastaan kuski oli hieman "kevätkohmeessa", mut eiköhän se siitä.

thumbs-up.gif

Mopo + muut rensselit pakattu pakuun valmiiksi ja huomenna aamusta suunta kohti Alastaroa kauden avauksen merkeissä.

Jotenki hinku päästä radalle kytee takaraivossa, vaikka syksyllä lupasin että nyt riittää
biggrin.gif

Ai niin.. mä ny reenaan ensin kadulla hetken alkeita kun sain siihen mahdollisuuden ja suuntaan ahvenistolle sit vasta 19.5.

pe 9.5. Alastarolla, firman mp-kerhon perinteinen "ruosteetpois" päivä. Varasin myös YTY:n ratapäivälle Ahvenistolle 31.5. paikan, joskin siellä enemmänki eak-hommia.

Back