Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitoksia. No mulla ei ole muita tavoitteita ku saada kilsoja alle ja päästä molempiin startteihin sekä päästä maaliin pystyssä ne. 48 on ilmoittautunut ja 46 pääsee kisaan, joutuu siis karsimaan.Tsemppiä. Ainakin IDM-kärki meni siellä ihan pikkasen kovaa toissaviikonloppuna. Itse en jäänyt kuin 10s/kierrosVehniäinen oli hyvässä vauhdissa ja kellotin hänet 2s sisään kärkikuskeista.![]()
Edit: Omien sivujensa perusteella näyttää parantaneen vielä sekunnin kellotuksestani.
Siellähän kauden avaajia oli tänään jo aika montahuomenna aamulla suzukin nokka kohti virtasalmea![]()
Eikai vaan sattumalta ollu jonkun db-killer-viritelmän tulosta..mitä nyt vähän hajonneesta sliparista peräisin olevaa "lampaan villaa" leijui lähtösuoralla![]()
Saattoipa ollakin... tosin tänään oli tarjolla harvinaista herkkua: melu M3 päivä (102db->) joten millekään db-killer-virityksiä ei kait tarvinnut.Eikai vaan sattumalta ollu jonkun db-killer-viritelmän tulosta..mitä nyt vähän hajonneesta sliparista peräisin olevaa "lampaan villaa" leijui lähtösuoralla![]()
Reenaat kadullaAi niin.. mä ny reenaan ensin kadulla hetken alkeita kun sain siihen mahdollisuuden ja suuntaan ahvenistolle sit vasta 19.5.