• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

kotipoliisi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jazzopa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

jazzopa

New member
Uutinen

Uskomatonta mutta totta..toivottavasti tästä ei tule ihan yleinen ilmiö.

Tuskinpa poliisisetä tulisi ottamaan naapurin isännältä kortin pois jos sanoisin tämän ajaneen kotitiellä neljänkympin alueella ainakin satasta kun renkaat suttasi ja moottori huusi hoosiannaa..
nixweiss.gif

Todennäköisesti naapurin isäntä olisi kuitenkin sen verran pelimies että kiistäisi kaikki.

Eli pystyykö siviili määrittelemään milloin vaarannetaan liikenneturvallisuutta? Kohta pääsee itse jakelemaan sakkoja tuonne aamuruuhkaan kaikille puusilmille ja kädettömille..

edit: linkkiä muokattu

Näitä elämättömiä ja munattomia ikävä kyllä sikiää jostain,ennenvanhaan näitä nimitettiin juoruämmiksi.(ennenvanhaan petturit ja kaksinaamaiset kylläkin teloitettiin ihan reilusti,eivät jääneet mädättämään muuta yhteiskuntaa) Tämäkin tapaus sai varmasti autoilijasedän pyykkinaruilta varastetut pikkupöksyt märäksi,sydän ylpeydestä pakahtuen tuli täytettyä kaikkien kyttääjien tahto ja elämänfilosofinen totuus: Käraytä aina kun voit.

Jep, omituista että kytät voi ottaa Roissa kortin näkemättä itse mitä on tapahtunut ? En jymmärra ? Johan alkaa kortit oleen löyhässä tolla menetelmällä. En kyllä itse olisi myöntänyt olleeni paikkakunnalla kuvatun tapahtuman sattuessa...
mad.gif

Eniten ihmetyttää miksi heebo meni myöntämään teon?
eek.gif

Olis ollu vaan hiljaa ja asenteella jotta "mä mitään ole tehnyt"..

Ihan turha väittää, ettei koulukiusaaminen aiheuta myöhemmällä iällä outoa käyttäytymistä. Kertookohan ilmiantaja läheisilleen sankaritarinana kuinka sitä pistettiin kaahari kuriin?

Uutisessa ei välttämättä ole sanottu kaikkea. Autossa on saattanut olla parikin todistajaa jolloin tuon reikäpään sana olisi jäänyt tai jää aika köykäiseksi. Se, että sälli meni myöntämään, ei ole mikään ihme. Päinvastoin eihän noilla lahjoilla kovin paljon voi juoniakkaan.
Pääasia, että on yksi hölmö edes vähän aikaa pois liikenteen jaloista.

Alhaisia olioita.

Myöntäminen kyllä ihmetyttää! Pari vinkkiä kunnon menettelytavoista:
a. Kiistää kaiken.
b. Jos vähän pitää myöntää, niin joku rikesakkoraja. Voi lisätä perään, ettei ole varma, että oliko 50, 55 vai 62. Mutta kuitenkin ykkösellä...
c. Kannattaa väittää, että se ilmiantaja liioittelee.
d. Tehdä törkeä vastaväite, että yritti estää ohitusta.
e. Ylipäätään kannattaa olla "muistamaton" ja epäillä määrää ja liioittelua.
f. Jos ei olisi myöntänyt, niin ei millään saisi aikaiseksi juttua.

Jotenkin tuntuu, että siinä kotilossa on ollut siviilivirkamies jolla on ollut puhelinlinjat kunnossa posliinilaitokselle.

On toki mahdollista, että MP-kuljettaja on ollut TUNNETTU reikäpää, joka halutaan nyt vihdoin kiikkiin mihin hintaan tahansa.

Kyllä sitä välillä voi VETÄÄ kunhan EI AINA ja kaikkialla vedä.

Uutisessa ei välttämättä ole sanottu kaikkea. Autossa on saattanut olla parikin todistajaa jolloin tuon reikäpään sana olisi jäänyt tai jää aika köykäiseksi. Se, että sälli meni myöntämään, ei ole mikään ihme. Päinvastoin eihän noilla lahjoilla kovin paljon voi juoniakkaan.
Pääasia, että on yksi hölmö edes vähän aikaa pois liikenteen jaloista.
Niin, tai joku paikkakunnan isoja pamppuja. Tieda vaikka olisi tuntenut motoristin...

eipä tuo eka tapaus oo, missä joku saanu sakot tms siviilien ilmotuksen perusteella...
Itse tiedän tapauksen, jossa oli kaksi todistajaa (toisilleen tuntematonta autokuskia, vaikka mistä polliisit sen pystyis tarkastaan), jotka hommas sakot holtittomasti ajaneelle autoilijalle.

Hölmö on ollut kun mennyt myöntämään, mut tyhmyydestähän sakotetaan, tällä kertaa kirjaimellisesti ;)

Hienointahan tässä on kyllä Kalevan uutisointi. Otsikko !!!!!!!!!!Moottoripyöräilijä ohitti vaarallisesti Rovaniemellä!!!!!!!!!

Etusivun juttu.

Anoppi piti mullekkin puhuttelun viime vkl kun ohitin kuulemma vaarallisesti heidän 70@100 kulkeneen pakettiautonsa. Kas kun minä en päässyt lehteen. Tosin kortti on ihan kiva olla olemassa.

Tästä uutisesta ei missään nimessä kannata hernettä nenään! Tämähän on hyvä juttu.

Vaikka tuo kaveri taisi olla aika yksinkertainen kun meni myöntämään.

Nyt sitten yhdessä ilmoitamme jokaisesta kolmion takaa tulijasta, kiilaajasta, vastaantulevalta kaistalta ohittamaan lähtevästä jne. kotilokuskuskista poliisille. Ei muuta kun rekisterinumerot ylös, ja kun ilmoittaa asiasta poliisille kannattaa vedota tähän juttuun, onhan heidän silloin pakko toimia ja antaa ainakin asiaan kuuluvat rangaistukset.

Samanlailla pitäis naulata seinälle nuo saakelin "peltikottero" kuskit.
Motoristi on "aina" m..kku tekipä se mitä tahansa.
mad.gif

Mistähän moinen ajojahti on tullut....  
omg.gif

lisätty: eihän sitä pitäisi heti mennä tunustamaan että minä......

parempi pysyy anopin kanssa väleis tai se ilmiantaa sut.kuulin kans et erääs ammattikoulussa opettajat soittaa poliisille ja ilmiantaa oppilaita kun vetävät röökii koulun alueella ja lähettävät sakot himaan

ettei tää nyt vaan olis se kuuluisa uutisankka - kun ei se toimitus-tätikään päästäny sinne hauskalle kalevan sättisaitille tätä ihmettä kommentoimaan...
crazy.gif

Ludwig

Jo armeijassa opittua: Jos myönnät, pääset vähemmällä - jos et myönnä mitään, et myöskään saa mitään.

Olis todennäköisesti toiminut ko. tilanteessa.

Back