• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kovin vauhti, jossa olet keulinut?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja The Legend
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kovin vauhti, jossa olet keulinut? - (yli 10 metriä)

• - en osaa/uskalla

Ääniä: 2 50,0%
  • - alle 50km/h

Ääniä: 0 0,0%
  • - alle 100km/h

Ääniä: 1 25,0%
  • - alle 125km/h

• - alle 150km/h

• - alle 175km/h

• - alle 200km/h

• - alle 225km/h

Ääniä: 1 25,0%
  • - alle 250km/h

• - yli 250km/h

• Ääniä yhteensä
    4

The Legend

Tunnus suljettu
Laitetaans nyt, vaikka tämmöinen kyssäri päivän päätteeksi. Ja parhaitenhan noita leiskautuksia tehtailee, kun vetää ruutta auki nyppylöiden yli, jiihaa!!!

tasan yhden kerran olen keulinut ja sekin vahingossa kun peräpää oli lastattu täyteen kamaa. olisko vauhtia ollu 70..

oon kukkis, en osaa ja leikki-ikä meni jo..
biggrin.gif
tounge.gif

Kyllä se alle sadan jää, missä ihan keulimalla on yritetty keulia. Parikertaa kyllä vahingossa keula keventyny kovemmissakin nopeuksissa...

Vahingossa se minullakin on noussut kiidytettäessä liikenteen sekaan... O-ooo....

Todella nihkeä tunne, kun yrittää liikenteen sekaan 3. kehällä ja sit juuri kun kääntää päätä sivulle, alkaa horisontti kiertymään oudosti. Voi helvetti sentään neppaa hyttiä syliin ja liikenne seisoo kohta edessääääää......

tounge.gif

-M

Satkun jälkeen alkaa vasta ykkösellä heräämään, Parin sadan pintaan on jäänyt mun keulimiset, koska kolmosta isommalla ei jaksa kun kytkintä säälii..

Pyörällä joskus kilometrin verran nuorena vetelin, tosin aika hiljaa
tounge.gif

Motskarilla ei pahemmin oo keulittua tullu, korkeintaa joskus kiihyttäessä puol vahingossa ja nopeudet jääny varmaa alle 100...

Yllättävää, että yli 250kmh sektoriin on tullut useita vaihtoehtoja. Täytyy tyhmänä kysyä, että millä se tehdään? Kaasulla? Kytkimellä? Hereillä? Ja tietysti, että millä pelillä? Vakiolla?

Olen ollut pari kertaa seuraamassa bomber-toimintaa (Heh!, tällä iällä). Epäilisin vahvasti, kun näyttävimmät kaverit pykälsivät 2 kertaa isompaa, on vauhtia ollut parhaimmillaan noin 180kmh. Sekin on jo aika hurjan näköistä touhua, kiitokset Lahteen ja Tampereelle niistä näytöksistä.

Minun mopo herää vasta kun kierroksia on yli 10000 vauhtiahan siinä kakksella on jo jonkun verran. Kolmosella tarvitsee jo nykyä kaksi käsin tai pinnanmuodollisia apuja. Onneksi ykkösellä on kiva leikkiä eikä vauhtikaan tarvitse kovin montaa kymppiä kelata. Kytkimella en ole uskaltanut kuin kerran kokeilla ja meinasi sekin jäädä viimeiseksi mopokokeiluksi

power wheelie on tullu tehtyä ykkösen tappiin asti elikkäs about 110km/h... Muuten en juurikaa keulimista harrasta.

Veturilla taitaa olla huiput siellä 120 - 130km/h, millen kanssa samoihin. 954RR cebu jakso työntää nätisti vielä 150km/h vauhdissa.

Back