• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

KTM 250 GS -87

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aapeli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Aapeli

New member
Moro
ois kulkeutumaisillaan tontille otsikon mukainen enturo vuosimalliltaan -87 tai -88. Oos tämmönen mimmonen kampe olemassaan? Saakhan osia miten? Kylkimuovit ovat katteissa
wink.gif

Onkhan kuvia kellään tai hyvää linkiiä mistä tietoutta moisista?
Yritin googletella mut ei kovin hyviä ollu löyteillä.

Mulla oli joskus 125 GS -87, tuskin paljo eroa puolikkaaseen.  
biggrin.gif

Voin kertoa että ei kyllä kannata, ainakaan risaa ostaa, jossei lähes ilman saa.
Osat hankalia saada ja hinnoiltaan uusien Kottaraisten tasoa. Linkuston ja takahaarukan (ja kaikki muutkin) laakerit lähes aina entisiä, lisäksi kuluminen syönyt todennäköisesti myös takahaarukan.
Sähköpuoli renasi ainakin mulla ja koko magneeton sisuskalut on valettu yhdeksi muoviklimpiksi, joten mitään osaa ei voi vaihtaa erikseen.
Loppujen lopuksi koko paska muistaakseni paloi  
wink.gif

Samoilla linjoilla kuin Booris. Ittellä oli taannoin '89 250GS. Oli erittäin haasteellinen kunnossapitokohde. Kulki kyllä hyvin jos sattui olemaan iskussa.

Kun asuit nuinkin lähellä niin käyppä kattomassa miltä näyttää tämän vuosituhannen enska
062802moto_prv.gif

ktm1.jpg

vrt

28062007006.jpg

Oos nuissa jotain eroa värin lisäksi:)
Kyllä se pitäis muuten ehjä olla mut ne sivumuovit puuttuu.

Lainaan vähän tätä topikkia.. onko kellään tohon kyseiseen masiinaan sähkökaaviota?(vm89). ei tunnu mistään löytyvän ja toi lontoo ei niin kauheen hyvin taitu..

Mulla oli mutta se meni pyörän mukana. Racing bike sidecar:sta ostin, sieltä kannattaa kysellä.

Juurikin tuo sähköpuoli tuntuu olevan ko. laitoksen akilleenkantapää.

jeps.. 13päivä laitoin tonne mailia eikä mitään oo kuulunu.. vastaako noi kuinka usein maileihin?.. alkaa vaan usko loppuun noitten piuhojen kans.. onks noin vanhas muuten vilkut pakolliset?..jos ei tosta sähköhommasta tuu koht jotain tolkkua niin valot akunperään ja akku aina yöks lataukseen... hermot...

Minkäs kokosia suuttimia ukot on käyttäny?. ittel on 190 kiinni ja röpöttää eikä ota pikkiä... kaasarina on 38mm dellort..

Motoplat taisi olla ennen -84 malleissa. Muistelen itsellä olleen SEM virtapää ainakin -86 mallissa. Motoplat oli helpommin korjattavissa kuin SEM. Plaatista meni yleensä se liipaisukäämi poikki tärinästä ja sen pysty nippanappa korjaamaan (0,1mm lankaa n. 1000 kierrosta). Kaikenkaikkiaan aika mahdottomia itse korjailla kun ovat valettu "betoniin".

olisko teillä kellään tietoa minkä kaasarin laitan omaan ktm:ään kun tuli toi kotari ilman kaasaria mulle niin minkä siihen voi laittaa ja mikä siinä on alunperin vakiona ollut kiitos jos joku tietää vuosimalli 1988 ja 250cc

Back