Urpox
New member
Joo.. Sitä starttipilottia suihkautin vähän ja ampus kaasarin kautta melkosen kotin ja tuntu että puristukset vähän hävis mutta ei ollu männässä eikä sylinterissä mitään jälkiä. Jos uuet renkaat tilais ainaki samal vai oisko päässy vaurioittaa venttiileitä.
Millä konstilla tuon sylinterin ja männän tarkastit? Endoskoopilla tulpan reijästä? Purkamalla ?
Tärkeintä on nyt katsoa, ettei murtunut kiila ole murjonut kartioita naarmuille ja sitten kiristää kasatessa vauhtipyörän mutteri oikeaan momenttiin. Siis pitäen vauhtipyörästä vastaan riittävän vahvalla (ktm)työkalulla. Ei siis sillä lukkoruuvilla, joka on moottorin pohjassa. Eikä pulttipyssyllä. Ja kattoa ettei kiila kanna tms.
Kiilan voi jättää poiskin, jos pystyy ilman sitä kohdistamaan vauhtipyörän akselille.