Ktm 640lc4 2000 hyyty ajosta

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ktm640
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kyllä se tuon lc4 koneen tärinöistä voi pikku hiljaa taipua se kohon neulaa painava metalli kieli.
Toki jos ja kun on alkanut juuri puhdistuksen jälkeen vuotamaan niin joko o-rengas tai vahingossa taipunut kohon kieli.

Joo, pikkuhiljaa (tosin en ole yhessäkään omassa vanhassa paskasta vielä tuollaista havainnut). Vian kuvaus ei vaan oikein tue tätä. Reissussa sammui, hinaten pihaan, toimi hetken ja kytkinvaijerin vaihdon ja kaasarin putsauksen jälkeen ei enää ollenkaan.
 
Ruuvisäätöiset venttiilit, 0,15mm välys kaikissa jos perus lc4.
Laturin kopan silmästä näkee yläkuolokohdan merkin vauhtipyörästä, tulppa irti helpompi pyöritellä iso vaihde päällä kohdilleen.
Oikella kierroksella ollessa pitäis molemmissa keinuvivuissa tuntua pikku välys ihan käsin liikuttelemalla.

Säätöruuvien päässä on liikkuvat "tassut", ja pakopuoli on vähän ahdas, mutta pikku yrittämisellä rakotulkin saa kyllä oikeeseen väliin.

Pitkähköt ohjeet lontooksi...
https://advrider.com/f/threads/how-to-inspect-the-valves-on-a-ktm-lc4-in-three-easy-steps.55445/
 
Joo, pikkuhiljaa (tosin en ole yhessäkään omassa vanhassa paskasta vielä tuollaista havainnut). Vian kuvaus ei vaan oikein tue tätä. Reissussa sammui, hinaten pihaan, toimi hetken ja kytkinvaijerin vaihdon ja kaasarin putsauksen jälkeen ei enää ollenkaan.

Juu, vähän, tai edes aika paljoakaan vuotava kaasari ei tuollaista vanhaa lc4 pysäytä noin.
Alkuperäinen vika on jotain muuta.

Useamman yksilön kokemuksella, ja vähän useamman vuoden aikana, on vaan tullut tuollainen havainto tehtyä, kyseisen moottorikonstruktion osalta.
 
Back
Ylös