• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

KTM 950 /990 AFR mittari

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Niin. Olis tuossa tarkoitus hommailla motoa itselle. Oli tuolla muutama kappale jäljellä 950 KTM:ään akran slipareilla ja säädettynä.

Mulla olis autossa AEM laajakaista lambda, joten mun ei varmaankaan kannata antaa sitä auton mukana jonka myyn. Eikös se menis ihan sopivasti suoraan tuohon KTM putkeen kun vaan istuttaa sille paikan alkukäyrässä ?

Mikä olisi optimaalinen paikka putkistossa ? Mittari menisi varmaan johonkin sinne lampun / mittariston maastoon "piiloon" mutta kumminkin niin että näkyisi.

Laittakaa kuvia / tietoa jos AFR;riä on asennettuna.

eli siis tuollainen.
http://miisu.1g.fi/kuvat/puerco/wrxsti/aem.jpg/full

Lambdalle on SM:ssäkin paikka valmiina, joten sen kummempia istuttamisia ei pitäis tarvita. Otan huomenna muistaessani kameran mukaan ja näppään pari kuvaa, niin tulee paikat sitten selville. Tuota mittaria mulla ei kuitenkaan ole, joten sen kummempaa infoa en pysty antamaan.

edit: Lupaamani kuvat löytyvät nyt albumistani.
etuputki
takaputki

Kiitti kuvista. Tuntuu olevan tuolla pienemmällä anturisovitteella tuo vakiopaikka. Muistasin että mulla on se nyt autossa ihan "normikokosella" kiereellä.. niinkuin normi lambdakin.

Back