Kekke
New member
Laitos talvehti viileässä kuivassa tallissa talven.
Kerran talven aikana käyntiin ja käyttö lämpimäksi.
Akku on ollut talvisäilytyksen ajan ylläpitolatauksessa eli irti pyörästä.
Nyt siis akku kiinni, peli hurahti käyntiin oitis.
Sammutin ja hetken päästä yritin uudelleen käynnistää, ei mitään, mittarit tekevät normaalin "checkin" mutta start nappula ei edes naksauta starttia. Ei siis pihaustakaan.
Ei, kyseessä ei ole avainten "immobilizer" koodaus.
Ei, kyseessä ei ole koneen "tappokatkaisin"
Akku on täynnä.... kaikki siis näin ollen ok.
Ainoa elonmerkki on virran päällä ollessa vilkkuva ajonesto valo (muutkin valot toki palavat normaalisti) Ajonesto valo siis vilkuttaa 3* tauko 1*, ja toistaa tätä loputtomiin.
Peliin eivät saaneet huollon pojatkaan tänään henkeä eikä yhteyttä KTM omilla "mittareilla" joku tiesi mainita että tuo valo ilmottaisi häiriöstä Efin ja Ecun välillä. Laite jäi pajalle ja katsellaan eteenpäin ensiviikolla.
Onko muilla kokemuksia tuommoisesta, kyseessä siis 6500km ajettu LC8 motti.
t:kekke
Kerran talven aikana käyntiin ja käyttö lämpimäksi.
Akku on ollut talvisäilytyksen ajan ylläpitolatauksessa eli irti pyörästä.
Nyt siis akku kiinni, peli hurahti käyntiin oitis.
Sammutin ja hetken päästä yritin uudelleen käynnistää, ei mitään, mittarit tekevät normaalin "checkin" mutta start nappula ei edes naksauta starttia. Ei siis pihaustakaan.
Ei, kyseessä ei ole avainten "immobilizer" koodaus.
Ei, kyseessä ei ole koneen "tappokatkaisin"
Akku on täynnä.... kaikki siis näin ollen ok.
Ainoa elonmerkki on virran päällä ollessa vilkkuva ajonesto valo (muutkin valot toki palavat normaalisti) Ajonesto valo siis vilkuttaa 3* tauko 1*, ja toistaa tätä loputtomiin.
Peliin eivät saaneet huollon pojatkaan tänään henkeä eikä yhteyttä KTM omilla "mittareilla" joku tiesi mainita että tuo valo ilmottaisi häiriöstä Efin ja Ecun välillä. Laite jäi pajalle ja katsellaan eteenpäin ensiviikolla.
Onko muilla kokemuksia tuommoisesta, kyseessä siis 6500km ajettu LC8 motti.
t:kekke