Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ärrässä on erilaiset nokat, voipi ennakko olla perseellään. Kokeilemalla selviää, ei kai sitä pannua hajalle tuolla saa..
2007 > 990 SUPER DUKE R (EU) > TIMING DRIVE
1 * 61136010000 CAMSHAFT OUTLET FRONT 1
2 * 61136009000 CAMSHAFT INTAKE FRONT 1
3 * 61136109000 CAMSHAFT INTAKE REAR 1
4 * 61136110000 CAMSHAFT OUTLET REAR 1
2007 > 990 SUPER DUKE ORANGE (EU) > TIMING DRIVE
1 * 61136010000 CAMSHAFT OUTLET FRONT 1
2 * 61136009000 CAMSHAFT INTAKE FRONT 1
3 * 61136109000 CAMSHAFT INTAKE REAR 1
4 * 61136110000 CAMSHAFT OUTLET REAR 1
Lambda control: A lambda probe (one probe per cylinder) is used to find the ideal fuel/air ratio for the best possible combustion (at a mixture ratio of 1 kg fuel and 14.7 kg air). The catalytic converter installed in the exhaust can operate at maximum efficiency (at a maximum conversion rate).
The goal is to obtain the maximum lambda 1 air ratio, i.e. to make the air volume actually drawn in by the engine equivalent to the air volume theoretically required (to burn the quantity of injected fuel).
If the quantity of drawn-in air is smaller (i.e. air deficiency), the mixture is rich (lambda less than 1). If the quantity of drawn-in air is greater (i.e. excess air), the mixture is lean (lambda greater than 1).
The higher the difference in the oxygen level, the greater the voltage; the lambda probe voltage can lie between 0 and 1 volt in operation. Normally the lambda probe voltage will fall between 0.2 volt for a lean combustion and approx. 0.8 volt for a rich combustion.

@eepra Laitahan päivitystä, jos kerkeät käydä säädättämässä ennen minua. Kiinnostaa millaiset luvut tulee tauluun. (Jos siis penkissä säädetään). Itse en kerkeä säädätykseen ainakaan kolmeen viikkoon työkiireiden vuoksi.![]()
^kuulostaa vaatimattomalle, kun minun pyörästä on penkkipaperi pelkällä slipareilla, akran kartalla ja sasin poistolla 121hv/103Nm. Toki penkeissä voi olla isoja eroja.
Penkeissä on isoja eroja ja siksi penkkejä ei pidä verrata keskenään vaan ainut vertailukelponen tulos on samassa penkissä samana päivänä ajetut vedot ennen ja jälkeen muutosten. Kaikki muu on vain suuntaa antavaa. En oikein usko, että tehot pelkällä sliparilla ja säädöllä kasvaisi n. 15%. Vakionahan tuossa on tehtaan ilmoituksen mukaan n. 105hp/88Nm takasella
Penkeissä on tosiaan eroja, isojakin. Minä en myöskään usko noin huimaan tehon ja väännön kasvuun slipareilla sekä säädöllä sillä tuon ilmansuodattimen vaihdolla on kaikkien lähteiden mukaan huima vaikutus.
Bike Doctorilla sanoivat tuon olevan täysin normaali tulos heidän penkissä vastaavilla modeilla tehdyille mopoille.
Tuo penkki ei kaiketi lahja heppoja anna, tiedä sitten..katotaas onnistuinko liittään lapun tähän.
Ajettavuushan tässä tärkeintä on sitten loppujen lopuks eikä se 2hv tai 4nm parempi luku lapulla.
Mukavan laakee vääntökäyrä kyllä. Tosin äkkinäisellä saattaa tulla rajotin kiihdytyksissä vastaan aika helposti kun teho nousee rajottimelle asti.![]()
Penkeissä on tosiaan eroja, isojakin. Minä en myöskään usko noin huimaan tehon ja väännön kasvuun slipareilla sekä säädöllä sillä tuon ilmansuodattimen vaihdolla on kaikkien lähteiden mukaan huima vaikutus.
Wilipedia: Tarkoitatko Akra kartalla sitä yleis ohjelmaa jonka dealerit laittaa aina kun vaihdetaan sliparit ilman oikeaa säätöä ja penkkausta?
Bike Doctorilla sanoivat tuon olevan täysin normaali tulos heidän penkissä vastaavilla modeilla tehdyille mopoille.
Tuo penkki ei kaiketi lahja heppoja anna, tiedä sitten..katotaas onnistuinko liittään lapun tähän.
Ajettavuushan tässä tärkeintä on sitten loppujen lopuks eikä se 2hv tai 4nm parempi luku lapulla.