Tachometer
Tuuliviiri
Eipä mua enää kelpuuteta KTM-miitteihin. Syy selviää allekirjoituksesta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oho!!...Syy selviää allekirjoituksesta...
Sen siitä saa kun ottaa tommosen "Tuuliviirin" mukaan RC8 koeajolle.Eipä mua enää kelpuuteta KTM-miitteihin. Syy selviää allekirjoituksesta.
No joo, RC8:aa alkoi tekemään mieli, viikonloppuna meinasin ostaa Suomen viimeisen ajamattoman XB12 Bulun ja mörkö sitten lopulta tuli takavasemmalta.Sen siitä saa kun ottaa tommosen "Tuuliviirin" mukaan RC8 koeajolle.Eipä mua enää kelpuuteta KTM-miitteihin. Syy selviää allekirjoituksesta.![]()
![]()
No onneks et sentään mihinkän rivikoneeseen vaihtanut tai muutenkaan "valtamerkkiin".Eipä mua enää kelpuuteta KTM-miitteihin. Syy selviää allekirjoituksesta.
Joo, tuo kyseinen laite oli varustettu tehtaan omalla viripaketilla (race ECU, Termignonin kokoputki ja vapaavirtaussuodatin), jolla tehot nousee noin 150 heppaan ja väännöt suurinpiirtein 118 Nm:iin. Kiihkeyden lisäksi äänet veivät mennessään.No onneks et sentään mihinkän rivikoneeseen vaihtanut tai muutenkaan "valtamerkkiin".Eipä mua enää kelpuuteta KTM-miitteihin. Syy selviää allekirjoituksesta.![]()
Ton takia on muutamat koeajto tarkoituksella jääneet väliin mukaan lukien useampi Ducatin malli.
Mutta onneksi olkoon jokatapauksessa uuden pyörän johdosta!
todisteOho!!...Syy selviää allekirjoituksesta...
Missä saa nähdä kuvia? "Kuvia tai sitä ei tapahtunut"![]()
Mä voin koittaa paikata sua, pikku Duke R on ollut alla nyt 4 päivää.Eipä mua enää kelpuuteta KTM-miitteihin. Syy selviää allekirjoituksesta.
Onneksi olkoon. Ajokokemusta ei tuollaisesta ole, mutta ainakin näyttää hyvältä kuvien perusteella.Mä voin koittaa paikata sua, pikku Duke R on ollut alla nyt 4 päivää.Eipä mua enää kelpuuteta KTM-miitteihin. Syy selviää allekirjoituksesta.![]()
Noita oransseja KTM-merkkisiä enduroprätkiä ei varmaan yhtä kappaletta enempää ole liikenteessä...
eiköhän järjestetä,mulla on kyllä musta pyörä jos laitan oranssit nahat päälle eiks se ole ihan sama
MotoparkissaUskaltaskohan sitä![]()
Ens lauantai?
Kuin myös, mutta muuten mukana jos vaan päivä osuuMotoparkissaUskaltaskohan sitä![]()
Ens lauantai?![]()
![]()