• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

KTM Supermotosta "matkapyörä"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja intinaz
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

intinaz

New member
KTM Supermotosta "matkapyörä"

Nyt kun olen miettinyt pyöränvaihtoa, tuli mieleen, onko kukaan laitellut pleksejä SMR 990:seen? Onko mitään hyötyä? Entä takabokseja? Vai kannattaisikohan SMR:n sijaan katsoa SMT-mallia? Onko SMR ja SMT etukatetta ja laukkutelineitä lukuunottamatta periaatteessa sama pyörä?

Nyt kun olen miettinyt pyöränvaihtoa, tuli mieleen, onko kukaan laitellut pleksejä SMR 990:seen? Onko mitään hyötyä? Entä takabokseja? Vai kannattaisikohan SMR:n sijaan katsoa SMT-mallia? Onko SMR ja SMT etukatetta ja laukkutelineitä lukuunottamatta periaatteessa sama pyörä?

Minä kyllä katsoisin SMT:tä "matkapyöräksi" noista kahdesta, ihan jo vaan tuon SMR:n pikkuruisen 15L tankin puolesta (kokorännillä pääsee 150-200km tankkausvälin).

(Toisaalta olenhan kyllä itse sen verran puritaani, että kaikenlaiset pleksiviritykset ja sivulaukut supermotossa tuntuu pyhäinhäväistykseltä) :dunno:

Minä kyllä katsoisin SMT:tä "matkapyöräksi" noista kahdesta, ihan jo vaan tuon SMR:n pikkuruisen 15L tankin puolesta (kokorännillä pääsee 150-200km tankkausvälin).

(Toisaalta olenhan kyllä itse sen verran puritaani, että kaikenlaiset pleksiviritykset ja sivulaukut supermotossa tuntuu pyhäinhäväistykseltä) :dunno:

Olet oikeassa tuossa ulkonäköjutussa. Takalaukkua lähinnä ajattelin, jos ostaisi SMR:n. Ei matkaominaisuudet se tärkein juttu ole, tulee yleensä vaan yksi pidempi reissu ulkomaille kesässä. Sen ajaa tietty melkein millä pyörällä tahansa. 690 Enduro, Duke tai SMC taitavat olla kuitenkin vähän liian pieniä matkalle...

Back