Kuinka moni ajaa talvella?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja minä org
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

minä org

New member
Ajoin aikoinaan aina talvet endurolla ja nyt on syntynyt kipinä taas  
omg.gif
jos ostaisi talveksi mopon jolla voisi työntää työ matkat.

mutta ajaako joku ihan oikeasti talvella ??

itse ajoin viime talven 400cc nelari endurolla ihan työmatkat ja kaikki. ihan mukavasti meni tuo vajaa 5km vaikka pari kertaa kyllä vähän kylmä tulikin
tounge.gif
renkaina pidin rohkeasti ihan enduro nastoja ja mitä pahempi keli oli sitä parempi vaikka pärjäsi noilla juuri ja juuri lyhyen pätkää asfaltillakin mutta onneksi oli aina edes jotain lunta urien välissä. mukavaa puuhaa lumisella tiellä kurvailu kun on hyvät renkaat ja kevyt pyörä. ja hauska herättää pahennusta liikenne valoissa kaiken maailman quatro-kuskien keskuudessa kun papattelee komea lumisuihku takana ohitse
062802moto_prv.gif

Voih, kun olisikin vehkeet millä ajella.
confused_orig.gif

Epätoivossani jo suunnittelen GSX-fääni jo talvivarusteita. Eipä taida (onneksi) olla saatavilla.

itse ajoin viime talven 400cc nelari endurolla ihan työmatkat ja kaikki. ihan mukavasti meni tuo vajaa 5km vaikka pari kertaa kyllä vähän kylmä tulikin
tounge.gif
renkaina pidin rohkeasti ihan enduro nastoja ja mitä pahempi keli oli sitä parempi vaikka pärjäsi noilla juuri ja juuri lyhyen pätkää asfaltillakin mutta onneksi oli aina edes jotain lunta urien välissä. mukavaa puuhaa lumisella tiellä kurvailu kun on hyvät renkaat ja kevyt pyörä. ja hauska herättää pahennusta liikenne valoissa kaiken maailman quatro-kuskien keskuudessa kun papattelee komea lumisuihku takana ohitse
062802moto_prv.gif
olen tässä katsellu 250cc eduroa mutta isompin kiinnostaisi
tounge.gif
pienempi kävisi paremmin sen kyllä voin myöntää mutta samalla ajatuksissa siintää kesä ja hiekka tiet
biggrin.gif

Täytyy vaan katsoa rauhassa sellainen 4tahtinen ja tietysti honda ei mulle muut kelpaa edes talveksi
033102bebe_1_prv.gif

Talvella meillä ajetaan skoottereilla ja nelipyöräisellä vain pakolliset pidemmät matkat. Eihän sitä kaksipyöräisistä kykene erossa olemaan pitkää talvea.
blush.gif

töissä on yks raskaan metallin mies joka kuulemma vetää itäpyörällä kesät talvet.

nykyiset vakuutukset antais kyllä mahdollisuuden sellaiseen. olis se näky vetää rykkösellä toppatakki päällä töihin

luulen, että nämä uudet vakuutukset, jotka 'ei seiso' aiheuttavat sen, että kausi jatkuu satunnaisesti yhä myöhempään. ja alkaa yhä aikaisemmin.

esim nyt keväällä oli viikonloppuja, jolloin oli -4 astetta, aurinko paistoi täydeltä terältä ja päätiet olivat kuivat ja täysin sulat. Kävi kyllä mielessä, että jos vakuutus olisi, niin olisin käynyt heittämään lenkkiä.

moni sanoo, että on kylmä, mutta toiset ajaa moottorikelkalla ja miten se siitä eroo?

mutta en mää missään räntäsateessa rupee joka päivä tahkoomaan.
062802moto_prv.gif

Pöh, seisontavakuutukset ovat erektiohäiriöisille.
tounge.gif

Ei esim. viime talvena ollut kuin ihan muutama räntäsadeaamu. Pirteetä pakkasta oli sitten kyllä ihan koko rahalla.
biggrin.gif

Tänä vuonna oon menny kahtena päivänä kotilolla duuniin.
lookaround_orig.gif

Back