• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kuinka moni vie pyöränsä huoltoon bike worldiin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pakemppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

pakemppa

New member
Kuinka moni aikoo viedä pyöränsä huoltoon Bike Worldiin?

Luulen että TM:n testin jälkeen BW:stä löytyy hyvin huoltoaikoja....TM on kuitenkin sellainen lehti että myöskin "pappamopoilijat" lukevat sitä ja tieto huonosta huollosta kulkee kyllä tosi monien korviin.

Itsekin olen aikaisempaa Hondaani BW:ssä huollattanut ja nyt kyllä herää epäilys että onko siellä mitään tehtykään...

Kuinka moni aikoo viedä pyöränsä huoltoon Bike Worldiin?

Luulen että TM:n testin jälkeen BW:stä löytyy hyvin huoltoaikoja....TM on kuitenkin sellainen lehti että myöskin "pappamopoilijat" lukevat sitä ja tieto huonosta huollosta kulkee kyllä tosi monien korviin.

Itsekin olen aikaisempaa Hondaani BW:ssä huollattanut ja nyt kyllä herää epäilys että onko siellä mitään tehtykään...
Bike Worldissa "huolletaan" keväällä pyöriä entiseen malliin
confused_orig.gif

Motoristeilla on lyhyt muisti, ja kevääseen mennessä kukaan ei puhu TM:n testistä enää yhtään mitään
nixweiss.gif

Näin se vaan menee
bawling.gif

Syksyllä pyöräni siellä huollatin mutta en kyllä ens kesänä ja se on varma. Täytynee varmaan jv-motorsportilla käyttää.

Kyllä mää wien ainakin... BW o asiallinen huoltaja ainakin täällä länsirannikolla.....
062802jumpie_prv.gif

Minä olen aina huollattanut oman Honun Raision BW:ssä, ja vaikka testi meni todella penkin alle, niin todennäköisesti jatkan rahan kuskaamista kyseiseen firmaan.

Sen verran pitää sanoa että itse olen saanut aina hyvää palvelua ja itse en ole kohdnnut yhtä karua palvelu ja huonoa huolto (ainakaan tietääkseni). Tietysti jatkossa tulee tarkistettu työ huolellisemmin ja kysyttyä tarkemmin etukäteen mitä maksaa. Ainoa asia mitä toivon vahvasti on se että esim BW huollot laitettaisiin tarkempaan syyniin esim. maahantuojan toimesta, sillä kyllä tämä on Brandtillekin huonoa mainosta...

-C9B5R4-

hhmmm...yritin käydä tuolta tm:n sivuilta kurkkaamassa, mutta tarjolla oli vain tiivistelmä. Voisiko joku selventää mitä tuosta BW:stä oikein oli juttua. Eí millään viitsisi mennä r:lle lukemaan sitä.

Ähnäkutti sentään pitäis varmaan käydä jossain kallotorhtorilla. Tuossa siitä olikin juttua heti alapuolella.  
withstupid.gif

Juu kyllä tuossa täytyy kasawika edelleen raisioon kuskata. Itse olen ainakin saanut saanut joka kerta selkeän hinnan ja työlle keston jo siinä vaiheessa kun asiasta sovitaan. Viimeksi sain jopa luennon silloinseen sontaan eikun hondaan tehdyistä venttiilin säädöistä.

Eiköhän noista moitteita saaneista huolloista useimmat vähän terästä toimintaansa.. saattaisi olla uudessa testissä äkkiä tulokset ihan päin vastoin
tounge.gif

Oma veturi kävi Raision BW:ssä huollossa, mut eipä noita Hondia paljoa tarvii huoltaakaan.. Hyvää palvelua kyllä sain.

Tuo testi pisti kyllä varpailleen.Oon käyttäny pyörääni siellä huollossa, koska ajattelin että pojat todellakin osaa hommansa ja saan luotettavaa ja asiantuntevaa palvelua. Tai no, kyllähän kyseinen liike varmaan osaa, mutta jos toiminta on tuollaista "poissa silmistä, poissa mielestä" tyyliä niin taidanpa tosiaankin vaihtaa sitä huoltoa
033102bebe_1_prv.gif
Pyörää ostaessani sain muutenkin vähän kysenalaista palvelua osakseni. Kauppa oli oikeastaan ohi hetkessä ja myyjä oli jo omassa autossaan menossa kotia
omg.gif
Siinä sitä sitten ihmettelin kasa papereita kourassa, että mitäs nyt.Pyörän osto on varmaan tuttua monelle, mutta minulla oli kyseessä ensimmäinen uusi/oma pyörä. Valitsin sitten pihasta pyörän joka vaikutti siltä mistä kaupat oli tehty. Ainakaan vielä ei kukaan ole soittanut perään, että olisi väärä pärrä
tounge.gif

Eiköhän noista moitteita saaneista huolloista useimmat vähän terästä toimintaansa.. saattaisi olla uudessa testissä äkkiä tulokset ihan päin vastoin
tounge.gif
Tuskinpa vain
veryangry.gif

sanoi:
Moottoripyörähuoltoja vertailtiin viimeksi kaksi vuotta sitten (TM 3/2003). Tulokset olivat surkeita, osalle liikkeistä ei voitu antaa yhtään TM-tähteä. Nyt veimme huoltoon seitsemän pyörää ja toivoimme, että huoltojen tasossa olisi tapahtunut parannusta. Turha toivo: tulokset ovat yhtä masentavia.
No olihan tuosta edellisestä testistä sentää "jo" 2v aikaa, mutta jos tason paraneminen ei kestä edes tuota aikaa, niin onko sitä siis edes tapahtunut
mad.gif

Hailac taisi olla ainoa, joka edellisessä testissä oli mukana ja se oli parantanut selvästi.

En oikein usko että parantavat juurikaan toimintaansa, ehkä saattavat muutaman huollon tehdä tarkemmin ja jatkaa sitten vanhaan malliin ja odottaa että ihmiset unohtavat huonot testitulokset.

Taitaa se muisti useimmilla olla kuitenkin niin lyhyt että huonot testitulokset eivät kovin paljoa vaikuta.

Muutama vuosi sitten oli vanhan Honda CB400N:n kanssa hieman kaasariongelmia ja soitin maahantuojalle asian tiimoilta. Ehdottivat pyörän viemistä merkkikorjaamon säädettäväksi eikä Turun seudulla ollut BW se Brandtin suosittelema huolto...  
omg.gif
. On sääli, että huolto pilaa muuten asiallisen kauppapaikan; mielestäni siellä Raisiossa on menty muuten eteenpäin, porukka on palveluhaluista ja ystävällistä eikä ainakaan varaosakaupoissa ole ollut huomautettavaa. Kai  sinnekin olisi sitten saatava itsenäinen yrittäjä, joka pistäisi hommat ojennukseen. Muutenkin Hondan huolto näytti olevan aika retuperällä...
Onneksi huollan itse kaikki perheen pyörät  
wink.gif

MP-messuilla voi antaa palautetta suoraan asianomaisille.

oma mopo just pitäis keväällä viedä kyseiseen BW:n vantaan pisteeseen penkitettäväksi ja säädettäväksi. mietin vaa että uskaltaako sinne mopoa viedä
smile_org.gif
mutta kyllä ainakin ajo varusteiden puolesta sanon sen että sen suhteen en lopeta BW:ssa asiointia.

Bike Worldissa "huolletaan" keväällä pyöriä entiseen malliin
confused_orig.gif

Motoristeilla on lyhyt muisti, ja kevääseen mennessä kukaan ei puhu TM:n testistä enää yhtään mitään
nixweiss.gif

Näin se vaan menee
bawling.gif
Niinhän se taitaa olla. Edelliset testihäviäjäthän olivat Tuusmotor ja sitä ennen MR-Power, jota monet ovat kehuneetkin. Kunkahan moni asiakas tietää/muistaa vanhoja testituloksia? Onkohan näissä tapahtunut parannuksia?

Pitää katsoa keväällä vienkö bikeworldiin huoltoon, tuossa lähellä on muitakin hyviä huoltopaikkoja, edullisempiakin kuin bikeworld, tuskimpa huonompaa työtä tekee, eikä sieltä v**un bikewordista mitään lippuja messuillekaan ole tippunut.. ym. kahvit siellä tietty voi juoda.

Tietysti tuollainen palvelu tarkoittaa että "hei meillä täällä BW:ssä menee todella hyvin ja me tehdään mitä halutaan"
kaboom.gif

Uh, huh, huh!

En ole ikinä perustanut TM:n testeistä. Tämä versio nostatti kuitenkin hiukset pystyyn. Linnaan tommoset ja kauheet korvaukset! Edesvastuuseen ja korvauksiin, niin!!!

Jos toi on totta, poliisi tutkikoon. Ei voi olla totta, että ollaan tässä, tappolistalla...

Back