Kuinka usein poliisit ovat pysäyttäneet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vuohi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

kuinka usein poliisit ovat pysäyttäneet? - ja omasta syystä vai ratsiaan?

• noin 1000km välein

Ääniä: 5 1,2%
  • noin 2000km välein

Ääniä: 6 1,5%
  • noin 5000km välein

Ääniä: 27 6,6%
  • noin 10.000km välein

Ääniä: 46 11,2%
  • noin 20.000km välein

Ääniä: 66 16,1%
  • noin 50.000km tai enemmän välein

Ääniä: 87 21,3%
  • eivät ole pysäyttäneet

Ääniä: 172 42,1%

• Ääniä yhteensä
    409
Keskiviikkona ajattelin et tulis lasku kouraan,pääsin huomautuksella(~85 70 alueella). 24 vuotta kortti eikä ylinopeus sakkoja yhtään. Kotilollla saatua rikesakkoa ei tietenkään huomioida kun vaimon auto ja meni sen piikkiin. :)- Keskimäärin kerran vuodessa pysäytetään puhaltamaan. Eli noin 50tkm välein.

viimeisen viiden vuoden aikana kerran kesässä oon puhaltanut, ei muuten.

viimeks seriffi käski sammuttaa pyörän ja ottaa kypärän päästä puhalluksen ajaks ,keskellä ajoväylää :blink:

Mä puhalsin kuuppa päässä toukokuussa. Kysyin että otanko kuupan pois mutta seriffi totes ettei tarvi. :;): Hyvinhän se onnistu.

Kotilolla ajaessa oon huomannu joskus että puhallusratsiassa ovat päästäneet mopot menemään ilman puhaltamista.

Kerran kesässä pilli suuhun ja puhallus. Tänä keväänä oli sellainen poikkeus, että posliini pyysi siirtymään sivuun ja sammuttamaan pyörän. Sen jälkeen oli hupaisa kymmenminuuttinen jona aikana posliini kyseli kaikkea mahdollista prätkäilystä, sanoi olleen jo toista vuotta saakelinmoinen prätkäkuume ja siitä into. Ei ollut vielä varma haluaako muoviluotia vaiko customia, mutta sanoi customeissa olevan "sitä jotain". Ihan jees kohtaaminen. :D

Back