Kuka omistaa pyöräsi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TeeMies
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kuka omistaa pyöräsi? -

• Minä itse

Ääniä: 2 50,0%
  • Pankki / rahoitusliike tjsp

Ääniä: 2 50,0%
  • Iskä / äiskä / joku muu mesenaatti

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    4

TeeMies

Super
No niin, tämä kiinnostaisi kovasti tietää!
Itse pääsin vastaamaan ykköskohtaan tällä kertaa  
cool.gif

EDIT: Jos sen verran saa pyytää, että vaikka omistus siirtyykin otteeseen samalla silmäniskulla kun pyörä lunastetaan, niin jos on pankkilainalla maksettu, niin menis vaihtoehtoon 2... If you know what I mean
wink.gif

oma ja maksettu, pilkottu ja kasattu, muutettu ja maalattu. ajettu ja korjattu ja taas on pilkottu. toukokuussa taas..
062802moto_prv.gif

sanoi:
EDIT: Jos sen verran saa pyytää, että vaikka omistus siirtyykin otteeseen samalla silmäniskulla kun pyörä lunastetaan, niin jos on pankkilainalla maksettu, niin menis vaihtoehtoon 2... If you know what I mean  
wink.gif

sport05.gif
vaihtoehto 2 - eka pyörän myynnistä jäi vähän puuttumaan, joten menin pankkiin. Pankki omistaa about 1/3, mut onneksi vain minä ajan  
biggrin.gif
pankilla ei ajo-oikeutta  
biggrin.gif

biggrin.gif

sanoi:
wink.gif

sport05.gif
vaihtoehto 2 - eka pyörän myynnistä jäi vähän puuttumaan, joten menin pankkiin. Pankki omistaa about 1/3, mut onneksi vain minä ajan  
biggrin.gif
pankilla ei ajo-oikeutta  
biggrin.gif

biggrin.gif
Mun pyörä on sitten työnantajan, kun sieltä ne rahat on tullu pyörän ostoon
biggrin.gif

Oma on koska ei monesta tontusta ole kiinni nykyisessä, mut kyllä olisin luullut olevan tuon omaomisteisten ryhmän olevan n. 60-70%... Autoissa lie ainakin, omakin auto on rahoitusliikkeen.

sanoi:
Mun pyörä on sitten työnantajan, kun sieltä ne rahat on tullu pyörän ostoon  
biggrin.gif
omg.gif
missä sellainen työnantaja on, joka antaa rahat pyörän ostoon  
omg.gif
mun työmaalla rahan eli palkan saanti perustuu vaihtokauppaan tessin mukaisesti - mä myyn työpanokseni tietyllä hinnalla  
smile_org.gif
ja silloin palkka on mun ei enää työnantajan  
bowdown.gif

Rahoitusyhtiönhän tuo on... Pankistakin muuta velkaa niin paljon ettei sieltä edes kannattanut kysyä pyörälainaa...
omg.gif

Oma nimi lukee papareissa ja myös on ajo oikeus itselläni. Kohta myös uudessakin prätkässä lukee oma nimi.

062802moto_prv.gif

Back