• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kumman valitsen???

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja olsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

olsu

New member
Renkaat etu 120/70 ja taka 180/55

Metzeler sportec hintaan 360e allelaitettuna
Continental Force hintaan 300e allelaitettuna

Metzeleria ovat monet kehuneet. Itse olen ihan keltanokka, joten jospa jollakulla olisi kertoa puolueeton ja kokemukseen perustuva mielipide noista???
omg.gif

Nii, mikä mopo sul o? Diablot o iha kivat melekeen mihi vaa, mut malli tosin auttais! Eniveis, kohta o kesä!! Sit
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Kyllä tolla sportec:illa ainakin mun ajossa pitoa löytyy ihan riittämiin. Tuppaa vaan olemaan kuluvaa sorttia. Tais kestää takana ~5000 km ilman rata ajelua ja kumin polttelua.

Tosta toisesta en tiijä nääs mitään.

Kyllä tolla sportec:illa ainakin mun ajossa pitoa löytyy ihan riittämiin. Tuppaa vaan olemaan kuluvaa sorttia. Tais kestää takana ~5000 km ilman rata ajelua ja kumin polttelua.

Tosta toisesta en tiijä nääs mitään.
No on sekin ihan hyvin, kun nuo paljon kehutut Diablot haihtuvat esim. Millen alta 3k-kilometrin matkalla.
Mezelerin renkaat ovat sitten tehty ihan toisenlaisella tarkkuudella kuin Continentalit. Useampikin rengasmyyjä on jutellut, että ainoastaan Continentalin renkaita saa lähetellä takaisen tehtaalle. Kaikki eivät tietysti edes myy vaikkapa Maxxista
crazy.gif

Aijai onpas tullu burnattua gummia, mulla on 10K ajettu diablo alla ja vielä on kuvioo hyvin vaikka radalla parit kierrokset ja liikennevaloissakin on burnista muutaman kerran kokeiltu.
biggrin.gif

Osta Pirellin Diablot. Vertaa antamiasi hintoja esim. orgshopin hintoihin. Testivoittaja ei ole ikinä huono valinta. Itse ajoin yli 10 tkm omalla takasella joista 2-3tkm rataa. Pito on uskomattoman hyvä ja kestääääääää...

Pyörä on 1000f cbr...ostin jo nuo sportecit. Toivottavasti kestää vähän pidempään kuin 3000 - 5000km.  
lookaround_orig.gif

Back