Kumpaa asua käytät?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bikervepsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kumpaa asua käytät? -

• Nahkapuku

Ääniä: 0 0,0%
  • Coretex asu

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    0

bikervepsu

New member
Laitetaan nyt sitten äänestys puvuista. Kun siitä oli tehty juttu aihe. Kumpaa käytät eniten nahkapukua tai Coretex asua? Mä käytän kumpaakin vaihtelen asuja sään mukaan.

062802moto_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Anteeksi nyt, mutta nuo vaihtoehdot ovat vähän persiistä. Kun kaikki tekstiilipuvut eivät ole Gore-Texiä, mihin niiden käyttäjien pitäisi ruksata?
Jos tällainen äänestys pitää olla, ehdottaisin, että vaihtoehdot olisivat vaikkapa:
-nahkapuku
-nahkapuku kalvolla
-Gore-Tex-puku
-muu tekstiilipuku

Metsästäjätkin osaavat puhua "kalvopuvuista" joten eiköhän mekin voitaisi pikku hiljaa lopettaa tämä Gore-Texin vääntely kun eivät näköjään ikinä suju nämä ulkomaan ihmekirjaimet kuten keet ja seet.
Tai puhutaan vaikka vain tekstiilipuvuista, lähes poikkeuksettahan niissä kalvo on, kiinteä tahi irrotettava.
On minullakin sekä nahka- että kalvollinen tekstiilipuku. Ja kalvolliset nahkahanskat (Gore-Tex X-Trafit eli nettifoorumisuomeksi coretiksdex äx-grafiitti).

Ja tuosta toisestakin äänestyksestä puuttuu "joko tai olosuhteiden mukaan" -vaihtoehto.

En kumpaakaan, vaan Goretex-asuani. Geellä.

/MarcusB, wannabe kielinatsi.

PS. Anteeksi täysin aiheeton purkaus, mutta kun jo tänään olen nähnyt c-kirjainta käytettävän g-kirjaimen tilalla (ja päinvastoin) ainakin 6 kertaa niin se alkaa vaan hieman nyppimään. Väsyttääkin. C ei ole sama kun G, mikä siinä on niin vaikeata? GogaGola? Golumbus? Gairo? Cünther? Pikku-C? Coogle? Oppikaa se ero, ja sisäistäkää se.

Nahkapuku tietenkin käytössä ja 16.5. alastarolla tapahtuneen kaadon jälkeen (eturengas alta nopeassa vasurissa) täytyy todeta, että puku maksoi itsensä takaisin jo monikymmenkertaisesti.

En kumpaakaan, vaan Goretex-asuani. Geellä.

/MarcusB, wannabe kielinatsi.

PS. Anteeksi täysin aiheeton purkaus, mutta kun jo tänään olen nähnyt c-kirjainta käytettävän g-kirjaimen tilalla (ja päinvastoin) ainakin 6 kertaa niin se alkaa vaan hieman nyppimään. Väsyttääkin. C ei ole sama kun G, mikä siinä on niin vaikeata? GogaGola? Golumbus? Gairo? Cünther? Pikku-C? Coogle? Oppikaa se ero, ja sisäistäkää se.
Gue?
biggrin.gif

Olen tuon ikävän ihmisen, tympeysmiehen kanssa samaa mieltä. Selvyyden vuoksi pitäisi alkaa puhumaan tekstiilipuvusta, kun kyseessä on joku kankaasta valmistettu puku riippumatta siitä, millainen kalvo siinä on. Olisi oikea ja rehellinen ilmaisu, jota voisi sitten tarkentaa tarvittaessa lisätiedoilla.

Back