• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kumpi vai kampi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Makkeus
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Makkeus

New member
Nyt on customipyörän hankinta edessä. Vaihtoehtoja kaksi jotka ovat Suzuki VS 800 ja Honda VT 750 Magna.
Kokemuksia arvoisat kanssa motoristit kyseisistä pyöristä.
Kumpainenkin ovat -95 vuosimallia ja tuonyipyöriä ja hinta 4000 erkkiä.

Kummallakaan en ole ajanut eikä kukaan ole mua noista varotellut mut ihan intuition pohjalta vastaan magna...se on ehkä myös hienompi mun mielestä
biggrin.gif

Onko tuo Magna niitä Jenkkiversioita? Jos on, niin suosittelen Suzukia. Kuulemma aika huonosti / vaikeasti saa noihin Magnoihin varaosia Suomesta.

wink.gif
suitsamiehet ainakin suosittelee. ssusukia. hondista kokemuksia että on aina jotain ihmeellistä vikaa
crazy.gif

Täältä puolueellinen ääni Intikalle kun itekki sellaisen omistan ;) Hondasta ei kokemusta
biggrin.gif

Kumpaakaan mallia en ole omistanut, mutta nykyinen Honda on toiminut vuorenvarmasti ja aiemmin omistamassani Suzukissa oli kokoajan jotain ihmeellistä vikaa...
wink.gif

Toi magna on v-4. Tai ainakin sellaisella olen ajanut ja se ei ainakaan tärissyt yhtään. EIkös se ole customissa miinusta? Veto oli tasainen ja värinätön, liian siloinen mun makuuni.

Back