• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kunhan tiedustelen...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ms Rookie
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Ms Rookie

New member
Hei vaan kaikille !

Olen juuri saanut tehtyä pitkäaikaisesta haaveestani totta ja menin mp-kurssille. Parin päivän päästä on ensimmäiset ajotunnit ja kieltämättä hieman jänskättää
blush.gif

Ajoluvan yritän tietenkin saada mahdollisimman pian. Eli tavoitteena on saada kirjalliset ja inssi ekalla kerralla läpi  
tounge.gif

Olen yrittänyt selvittää mikä pyörä olisi ensikertalaiselle hyvä ja olen päätynyt 250cc sporttiin. Merkillä ei nyt niin ole väliä. Tuolla olisi hyvä reenailla eka kesä. Kattelen siis edullista pyörää tai jos joku haluaa vuokrata omansa, olisin kiinnostunut. Lisäksi haen käytettyä naisten nahkatakkia (S tai M-koko) ja umpikypärää (S-koko).

Kirjottelen ekaa kertaa tänne, joten jos tämä viesti on väärässä aiheryhmässä, elkää suuttuko  
smile_org.gif

Kaikki vinkit eka kertalaiselle "motoristille" ovat myös tervetulleita  
smile_org.gif

Aurinkoista kesää ja turvallisia ajoja kaikille !

Tervetuloa joukkoon ja onnea kovasti matkaan kortin saantiin. Lukaiseppa: Alku aina hankalaa viestiketjua, saat jo heti pieniä vinkkejä harjoitteluun.
On aivan huippu tunne kun pääsee
062802moto_prv.gif
biggrin.gif

Hieno homma! Tervetuloa joukkoon!!  
062802jumpie_prv.gif

Itellänikin sen verta tuore kortti (vasta viime syksyltä), että muistan vielä IHAN KAIKKI alkuvaikeudet ja -fiilikset. Muistan erityisesti sen, kuinka v...ti kuulla kuinka muut huudatti prätkiään tiellä, kun ite vaan pystyi toivomaan ja oottamaan sitä, että joskus pääsis... Se oli sietämätöntä!!! Nyt ku on pyörä alla (jo toinen - ekan ehdin jo mällätä kasaan pienessä kolarissa), ni ongelmat ja oottamiset johtuu ihan muusta kuten siitä, että pyörä on huollossa tai siin on vikaa, ja oottaa että sen saisi pois sieltä ja pääsis taas baanalle. Tai oottaa viikonloppua tai duunin loppumista tai mitä vaan, että pääsis pyörän päälle... Ja sit ajaminen onki yhtä juhlaa!!!  
smile_org.gif

Turha jännittää ajotunteja, ne kyl opettaa miten sitä prätkää käytetään... Ekana tuntui, etteihän tää edes pysy pystyssä saati et ikinä vois nostaa kättä stongalta moikatakseen muita motoristeja, mut niin se vaan alkaa pysyy... ne hyrrävoimat nääs, joista siel tunneilla jankutettiin.

Joten: ONNEA TUNNEILLE! PIAN SÄ PÄÄSET PRÄTKÄN SELKÄÄN!  
062802moto_prv.gif

smile_org.gif

Kiva kun tulee uutta "verta" porukkaan. Ajotaito kasvaa ajamalla. Oikeassa olet mopon suhteen, älä laita liian vaikeaa mopoa ensipyöräksi varsinkin jos et ole ennen edes mopolla/scootterilla ajanut.
Aurinkoisia kilometrejä !

Käyttäjä SuzukiV2:lla myynnissä Aprilia RS 250 '03 erittäin kohtuulliseen hintaan. Itse pyörällä ajaneena en voi kuin suositella
smile_org.gif

Tervetuloa joukkoon.
sport05.gif

Mulla on 2 viikkoa vanha kortti taskussa ja mulla on ne koulun pujottelukeilat
crazy.gif
erittäin hyvin muistissa....vaikka en hirveästi niitä haluaisikaan muistella. Paljon hyviä taitoja koulussa opin ja kyllä niitä on jo liikenteessä moneen kertaan tarvittu.

Ei muuta kuin tsemppiä harjoitteluun ja muista aina tulee parempi päivä, niiden päivien jälkeen kun ajo ei tunnu sujuvan (niitä ikävä kyllä väistämättä jokunen tulee
sad_orig.gif
).....
thumbs-up.gif
thumbs-up.gif

Kohta olet baanalla...moikkaillaan kohdatessa
062802moto_prv.gif
buttrock.gif

Ei muuta kun iisisti vaan, jos ei mee kerrasta läpi niin sitten kahdesta. Mullakin pomppasi inssi kerran ennenkuin kortin lopulta sain.

Eli "löysin rantein" ja kumipuoli alaspäin. Moikataan kun tavataan.
062802moto_prv.gif

Back