daavid-son
New member
Lähdin töistä autolla ja kun pääsin isolle tielle. Perään liimautui vanha yamaha. Mulla on aina tapana antaa moottoripyörille tietä , joten näytin vilkulla, mene ohi. Ei menny siinä se vaan tuli takapuskurissa. Meni jonkin matkaa niin edellä tuli mummeli ja ajeli ali nopeutta fiatilla, ohitin sen. Yammu kuski jäi mummelin takapuskuriin roikkumaan. No mummeli kääntyi 10 kilometrin jälkeen sivutielle. No eikös tää ääliö kiihdytä ja tule ajelemaan taas meikäläisen takapuskuriin. Mitä vit...un ideaa on ajaa auton takapuskurissa kiinni vielä siten että on keskellä autoa , ettet vaan nää eteen eikä paljon jää reaktioaikoja. Itse meinasin kerran ajaa keskellä tietä olleeseen tietyömaa keilaan, joka oli keskellä tietä vaikka minulla oli 50 metriä väliä autoon vauhtia 100 km/h. Oppi kertalaakista pitämään turvaväliä. Minä pidän aina mopon kanssa kunnon välit ,tai sitten jos ajaudun liian lähelle niin menen ohi.
No heppu sattu tulemaan vielä samalle huoltoasemalle. Sanoin, että oisit menny ohi kun näytin merkkiä. Kaveri oli vähä niinkuin siinä kännykkä mainoksessa se äijä mikä ajelee ykkösvaihteella"olishan tossa noita muitakin vaihtita mutta eiiii niitä tuu käytettyä" Heppu sano "eeeen mie viittiny ku ei oo mihinkään kiire". Voi vitt..u VOIHAN SITÄ AJAA TURVALLISESTI VAIKKA EI OLEKAAN KIIRE. Jokut ei vaan tajua ettei moottoripyörät oo mitään leluja : PITÄÄ AINA OLLA SKARPPINA kun mopolla menee, muuten sattuu.
No heppu sattu tulemaan vielä samalle huoltoasemalle. Sanoin, että oisit menny ohi kun näytin merkkiä. Kaveri oli vähä niinkuin siinä kännykkä mainoksessa se äijä mikä ajelee ykkösvaihteella"olishan tossa noita muitakin vaihtita mutta eiiii niitä tuu käytettyä" Heppu sano "eeeen mie viittiny ku ei oo mihinkään kiire". Voi vitt..u VOIHAN SITÄ AJAA TURVALLISESTI VAIKKA EI OLEKAAN KIIRE. Jokut ei vaan tajua ettei moottoripyörät oo mitään leluja : PITÄÄ AINA OLLA SKARPPINA kun mopolla menee, muuten sattuu.