Kuopiosta Keski-Suomeen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja toimark
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

toimark

New member
Olisi tarkoitus käväistä loppuviikosta Farmarissa Kuopiossa - takaisin ajattelin tulla mutkan kautta. Onko havaintoa missä kunnossa ym. tiet ovat? Reitti kulkisi siis Kuopiosta Karttulan, Tervon ja Vesannon kautta Konnevedelle.

Tuossa Kuopio-keskustelussa puhuttiinkin tiestä Karttulaan asti, mutta siitä eteenpäin?

Hyvässä kunnossa on tiet, Vesannon jälkeen muutamia routaheittoja, mutta ei haittaa ajamista. Varsinkin tuo Vesanto-Istunmäki väli on todella mukavaa mutkatietä!

edit. Ja jos olet Jkl suuntaan menossa, niin suosittelen vielä ajamaan Laukaan kautta, lisää mukavaa mutkatietä!

Ja jos olet Jkl suuntaan menossa, niin suosittelen vielä ajamaan Laukaan kautta, lisää mukavaa mutkatietä!

Jep - Laukaan pätkät ovat tuttuja
biggrin.gif

- ei Hirvaskankaan kautta aja erkkikään Jkylään - ellei polkase Hirvaskankaalta Uuraisille ja sit vanhaa tietä...

Kiitti kuntopäivityksestä.

Aika hyvässä kunnossa tiet olivat. Vesannon jälkeen 659 -tiellä parissa mutkassa oli aika pahoja rinnakkaisia "pitkittäisiä" halkeamia - niitä sai vähän väistellä, varsinkin kun joka toinen a*to tuli keskiviivan väärällä puolen vastaan...

Vesannolta Viitasaarelle, siitä Konginkankaan kautta Sumiaisiin josta Suolahteen. Siitä Laukaaseen ja Jykylään.

Minkäslaisessa kunnossa mahtaapi olla tuo Suolahti-Sumiainen-Konginkangas väli, taitaapi olla asfalttitietä koko väli mutta onko routa syönyt tms.

^ Mun mielestä ei paha, mutta röykkyjä kyllä on. Suolahti-Sumiainen (Matilanankkurissa kandee kävästä kahvilla ja katella samalla maisemia) pikkasen enempi tasasta kuin Sumiaisista Konginkankaalle. Muutaman kerran oon tuon tänä kesänä ajanut ja hyvin oon huonon selän kanssa tiellä pärjännyt. Eikun menoks
062802jumpie_prv.gif

Kiitti tiedosta, täytyykin käväistä taas piakkoin kotikonnuilla ja testata reitti

Back