• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

kuristuksist pyörässä!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja turkkale
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

turkkale

New member
suomentakaa joku ken saksaa osaa??
withstupid.gif
osa lyhennetttyjä sanoja saksalaisesta suzukin rekisteriotteesta:
Leist.erh.d.off. Ansaugstutzen ziff.21:auch 180/55zr17.(73w)*ziff.20 bis 23:auch paarweise pirelli-mtro1
ww.corsa+oehlins-Austauch-Zentalfederbein hinten**

pyörässä on ollut kuristukset mutta jobbarin mukaan ne on pois otettu??pyörä on TL1000R kun olis toinen samanlainen niin
sais koittaa et onko samanlailla potkua kuin mun pyöräs..
lookaround_orig.gif
normiteho on 99kw

Tuosta on hankala kaikkea saada irti, mutta vain eka kohta viittaa tehoihin.

Leist. = Leistung = suorituskyky
Ansaugstutzen = imumuhvi (imusarja)

erh. vois olla erhöht = kohotettu
off. vois olla offene = avoin, avattu

Eli kuristukset poistettu jossain vaiheessa.

Tuo loppuosa viittaa rekisteriotteen eri kohtiin

ziff. 21 = kohta 21 (Ziffer = numero)
Myös 180/55... rengaskoko

ziff.20 bis 23 = kohdat 20-23,

"myös pareittain pirelli..."

Olisko tuosta jääny "s" pois eli pitäs olla Austausch = korvata
federbein = joustintuki
hinten = takana

Eli pirellit Öhlinsin kanssa mahdolliset? Aika ihmeellinen, jotain sotkua tuossa tai minun tulkinnassa on. Jospa joku tietäis paremmin.

CARRY OUT.erh.d.OFF. INTAKE NUMBER.21:ALSO 180/55zr17.(73w)*NUMBER.20 TO 23:ALSO pirelli-mtro1 IN PAIRS
ww.corsa+oehlins Austauch Zentalfederbein IN THE BACK

Pistin ton englanniksi ja aika raa,alla nyt ihan muuten vaan...eipä kait tuosta enään mitään hyötyä ole.

Saksas pyörässä lukee rekisteriotteessa kans renkaat joita saa käyttää. Käytännössä ei mitään merkitystä, koska jokaiselta rengasvalmistajalta saa melkeen lapun joka todistaa että kyseisiä renkaita saa käyttää.

Kaveri toi Saksasta mun ptörän ja samalla itselleen Suizan RF 600R:n sai omansa halvalla ja bisnesmielessä ostikin.
Rupes ehdotteleen että jos huoltaisin sen vähän niinkun ystävänpalveluksena.
Vaihdettiin pyöriä viikoks ja kaikkee kummaa siitä löytykin!
Oli kuristettu alkujaan ja kuristukset poistettu Saksassa jossain vaiheessa.
Kuristaminen oli tehtaalla tehty pienentämällä kaasarien kumikurkkuja ja samalla laitettu isompi pääsuutin ja isompi neula.
Saku oli porannu isommaksi sen kumikurkut ja neuloihin oli tehty omituiset lovet yläreunaan sillä seurauksella että alakierroksilla kone sai soppaa niin paljon että tukehtu risteykseen jos ei pitänny kierroksii yli kolmen tonnin kokoajan (meinasin jäädä rekan alle risteyksessä)
Jos niistä kuristuksista haluu tietoo niin ainakin Suzuki palveli mua oikein asiallisesti vaikka sanoin heti että on tuontipyörä...
Uudet neulat, putket ja suuttimet kiinni ja homma rupes toimiin.
062802moto_prv.gif

Back