Täältä löytyy neljä kesää ajettu Kushitanin yksiosainen, jonka mallia en valitettavasti tähän hätään muista. Puku on ollut käytössä ainokaisena ajopukuna työmatkoilla, reissuissa ja radalla, ja on edelleen ulkoiselta olemukseltaan kuin uusi. Vetoketjut yms tekniset jutut toimivat täysin moitteetta. Sisäpuvun tarroja on muistaakseni pari vaihdettu kun ovat lakanneet toimimasta, pikkujuttu jos kotoa löytyy ompelutaitoinen emäntä
. Minulla on tuommoinen ns. rei'itetty malli, joka on kuivalla kesäkelillä, erityisesti ratakeikoilla, aivan ykkönen. Sateen sattuessa sadepukua saa tosin kaivaa esiin melko nopeaan. Viileämmällä kelillä olen pitänyt alla windstopper paitaa, ja tosi kylmällä vetänyt tixtex-takin nahkojen päälle. Tulipahan tekstiä
No summa summarum, todella tyytyväinen olen pukuun ollut. Lippakestosta ei ole mitään havaintoa, kopkop, toivottavasti ei ihan heti tulekaa! Silloin kun omani juurikin messuilta ostin, niin senverran surffailin, että samaa pukua myivät sakemannien verkkokaupoissa tuplahinnalla, eli oli hintakin kohdallaan.
br, Mikko