Kuumana Telluun

pastorisilli

New member
Tervehdys!

Nyt iski hirvittävä pyöränvaihtokuume. En ollut aiemmin Tellua noteerannut, mutta nyt iski kuume...

Nykyinen pyörä on seiskapuolikas i/ö-gikseri. Se on tullut nyt talven aikana tuunattua (putkistoa ym.), joten pitäähän se nyt sitten jo vaihtaa pois
smile_org.gif

Kertokaapas kokemuksia TLsta, niin hyviä kuin huonojakin puolia. Soveltuu ilmeisen hyvin sekalaiseen ajoon, mitenkäs mahdollisen kyytiläisen viihtyvyys?

Hehee, itselle tuo iski viime kesänä ja talvella tuli hommattua oma tls
062802jumpie_prv.gif
ajosta en tiedä kuin että tuntuu tautisen hauskalta vehkeeltä
biggrin.gif
on tuota omaa tullut myös vähän rakenneltua, pahinta taitaa takaiskari -97 mallin lapsuksia lukuunottamatta... Kyytiläisestä en osaa sanoa muuta kuin että oma vaimoehdokas valitti jarrutuksissa(twini->kova moottorijarru) että valuu pukiltaan mun ja takapenkin väliseen "koloon"-->nautintoelimet kipeytyy, asia on tiedostettu ja rakentelen nyt one seaterin paikalle kunnon pidempää penkkiä sekä teen jalkatapit eteen ja alas alkup. verrattuna...samaan tulee kiinnikkeet slipareille...
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

No kohta alkaa taas koeajopäivät, itse olin vuosi sitten kahden vaiheilla ja päädyin vesirosvoon.
cool.gif

Ärrä vai Ässä?
Itsellä ärrä ja onhan se kiva vekotin. Kyllä siinä emäntä istui ainakin 300 kilsan lenkin viime kesänä. Eikä tippunu. Aika kyykky ajoasento käy ehkä käsien päälle jos ei saa pidettyä kunnon vauhtia päällä.

jos on helibarssit ja öhlins takaiskari ja jäykemmät etujouset, niin TLS:stä saa ihan hyvän pelin.

ikähän noita rupeaa painamaan.

Ärrä Tellusta voin sanoa ainakin että vääntöä ja voimaa on ihan riittävästi. Käy hyvin myös kaupunkiajoon kun vaihtaa pienemmän eturattaan. Kyytiläiselle on oikein hyvä takapenkki. Ja kyllä se on sitten hyvän näköinenkin.
buttrock.gif

Myytävänä olis TL1000R -99. Löytyy tuolta myynnissä osiosta ja nettimotostakin. ID 563452

Hauskoja vehkeitä nämä tellut ovat, osta pois!

Back