• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kuusankoskella kuolonkolari

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jooney
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
"Onnettomuus tapahtui iltapäivällä kello kolmen aikaan UPM-Kymmenen Kuusanniemen tehdasportin lähettyvillä" oma veikkaus että kuormuri tullut portista eteen ja sit jeesustellaan että tullut varmaan liian kovaa mp kun ei rekkakuski huomannut samaan aikaan mp:tä kun sääsi radiotaan tai jotain vastaavaa
033102ass_1_prv.gif

Faktat:
Mopo lähtenyt juuri parkkipaikalta, ja täydessä soralastissa ollut kuorma-auto tullut parinkymmenen metrin päässä risteyksessä kolmion takaa. Alueella 30 kmh rajoitus.

En tiedä mihin kohtaan osui, mutta jälki oli kuulemma ollut todella pahaa, naapurin rouva tiesi kertoa (kaverinsa oli ollut ensimmäisenä paikalla). Kunnioituksesta edesmennyttä kohtaan en ala toistamaan kuulemaani
sad_orig.gif
.

Itsekin olen paljon ko. risteyksessä ajellut, kun olen joskus tuollakin täissä ollut, ja eipä siellä isot autot ole juuri pienemmistä välittäneet. Läheltäpiti-tilanteita ollut lukuisia vuosien mittaan (yksi todella lähellä myös itselläni), ja mm. liikennevaloja on risteykseen kaipailtu. Ehkä ne nyt saadaan. Ihmetyttää vaan kun jotain ikävää pitää tapahtua ennen kuin päättäjät alkavat tosissaan miettiä asiaa.

versio jonka minä kuulin meni jotenkin niin että kuormuri olis ensin pysähtyny siihen risteykseen, ja sitten lähtenyt liikkeelle. ja motoristi ilmeisesti sitten samalla kurvannu parkkipaikalta, kaatui ja liukui kuormurin alle astinlaudan kohdalta...

jotenkin niin, tämä ei ole faktaa vaan kaverin kertomaa ja se oli kuullu ties mistä, oli siinä ilmeisesti jonkun verran silminnäkiötä.

paha homma, luultavasti kummallakaan ei ole voinnu olla vauhtia paljon mitään, jos kerran se auto olis siihen ekaks topannu, ja mopo lähteny parkkipaikalta. En tunne risteystä sen paremmin...

autonkuljettaja oli muuten nainen.

korjatkoon joku jos meni mettään...

Juu ei mullakaan ole tarkkaa tietoa miten itse kolari oli tapahtunut, tiedän vain sen että mopo parkkipaikalta ja kuorkki kolmion takaa. Tuon pyörien alle liukumisen kuulin myös minä, lopputuloskin oli sitten ollut sen mukainen. Ei hyvä kuitenkaan, riippumatta siitä miten kaikki tapahtui.

Nuo omat kokemukset on olleet lähinnä täysperävaunullisista puurekoista jotka ovat kaahanneet tuhatta ja sataa kolmion takaa suoraan risteyksen yli puuportille. Positiivista jos joku siihen on oikein pysähtynyt, vaikkei koko tapahtumassa nyt oikein mitään hyvää voi sanoa olevan...

Back