Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
eihän tässä ketjussa ylempänä kuvana ollut kuin maakuntakartta..larion kuva olis ollu järjestyksessä seuraavana ennen tätä...
seleväeihän tässä ketjussa ylempänä kuvana ollut kuin maakuntakartta..larion kuva olis ollu järjestyksessä seuraavana ennen tätä...
Eihän Savon ketjua ollut tarkoitus kuopata ja poistaa, ainoastaan eriyttää Savo ja Etelä-Savo.seleväeihän tässä ketjussa ylempänä kuvana ollut kuin maakuntakartta..larion kuva olis ollu järjestyksessä seuraavana ennen tätä...![]()
ois vaan ollu semmonen reilu jatkumo savon ketjulle - joka nyt kuopataan ja varmaan poistetaan - jatkaa siitä mihin jäätiin eikä rynnätä suinpäin uuteen. näin olisin itse tehnyt.
Ei se haittaa.Eihän Savon ketjua ollut tarkoitus kuopata ja poistaa, ainoastaan eriyttää Savo ja Etelä-Savo.seleväeihän tässä ketjussa ylempänä kuvana ollut kuin maakuntakartta..larion kuva olis ollu järjestyksessä seuraavana ennen tätä...![]()
ois vaan ollu semmonen reilu jatkumo savon ketjulle - joka nyt kuopataan ja varmaan poistetaan - jatkaa siitä mihin jäätiin eikä rynnätä suinpäin uuteen. näin olisin itse tehnyt.
Mulla ei ollu tietoa, että toi larion kuva oli Etelä-Savon puolelta, kun aloitin uuden ketjun.
Mut sallittakoon Savon motoristejen käydä hakemassa rasti mei puolelta Savoon ja jatkaa omaa kuvajahtiaan siellä![]()
Joku vinkki olisi ihan kiva ylläri ! ! ! Kun ei ole paikallinen, niin ei pysty tietämään.Käykääpä joku hakemassa. Vai kaivataanko vinkkejä ?
Kuvan oikeassa laidassa olevien puiden takana on ravintola, jossa eilen ainakin oli tuoreita munkkeja kahvin kera. Taitaa vain olla auki enemmän kesäisin ja nyt koulujen alettua vain viikonloppuisin ja syyskuussa loppuu sekin....
olisko tämä ravintola, missä on tuoreita munkkejaJoku vinkki olisi ihan kiva ylläri ! ! ! Kun ei ole paikallinen, niin ei pysty tietämään.Käykääpä joku hakemassa. Vai kaivataanko vinkkejä ?
Kuvan oikeassa laidassa olevien puiden takana on ravintola, jossa eilen ainakin oli tuoreita munkkeja kahvin kera. Taitaa vain olla auki enemmän kesäisin ja nyt koulujen alettua vain viikonloppuisin ja syyskuussa loppuu sekin....
Eihän tuota pysty edes googlettamaan millään järkevällä hakusanalla (sulku+etelä-savo ei toimi)