Kuvajahtiajelut, Etelä-Savo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja elkku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

elkku

New member
Kuvajahtiajelut, Etelä-Savo

Kun nyt on ollut puhetta, niin avataan uusi ajelut osio Etelä-Savoon  
smile_org.gif

Alueena polipin ehdottama käy loistavasti.

_small.jpg

Kaveri laittaa heti ainakin minulle täysin mystisen paikan.
Toivotaan,että saadaan runsaasti osanottajia mukaan.

Voi hitsi. Voi hitsinhitsi. Olisi pitänyt vilkaista tätä ennen kuin lähdin ajelemaan. Muutaman kilsan päässä kävin mopolla tänään. Huomenna ehdin aikaisintaan iltapäivällä hakemaan. Yrittäkää joku ehtiä ensin....

larion kuva olis ollu järjestyksessä seuraavana ennen tätä...
eihän tässä ketjussa ylempänä kuvana ollut kuin maakuntakartta..
selevä  
biggrin.gif

ois vaan ollu semmonen reilu jatkumo savon ketjulle - joka nyt kuopataan ja varmaan poistetaan - jatkaa siitä mihin jäätiin eikä rynnätä suinpäin uuteen. näin olisin itse tehnyt.
Eihän Savon ketjua ollut tarkoitus kuopata ja poistaa, ainoastaan eriyttää Savo ja Etelä-Savo.

Mulla ei ollu tietoa, että toi larion kuva oli Etelä-Savon puolelta, kun aloitin uuden ketjun.

Mut sallittakoon Savon motoristejen käydä hakemassa rasti mei puolelta Savoon ja jatkaa omaa kuvajahtiaan siellä
tounge.gif

larion kuva olis ollu järjestyksessä seuraavana ennen tätä...
eihän tässä ketjussa ylempänä kuvana ollut kuin maakuntakartta..
selevä  
biggrin.gif

ois vaan ollu semmonen reilu jatkumo savon ketjulle - joka nyt kuopataan ja varmaan poistetaan - jatkaa siitä mihin jäätiin eikä rynnätä suinpäin uuteen. näin olisin itse tehnyt.
Eihän Savon ketjua ollut tarkoitus kuopata ja poistaa, ainoastaan eriyttää Savo ja Etelä-Savo.

Mulla ei ollu tietoa, että toi larion kuva oli Etelä-Savon puolelta, kun aloitin uuden ketjun.

Mut sallittakoon Savon motoristejen käydä hakemassa rasti mei puolelta Savoon ja jatkaa omaa kuvajahtiaan siellä  
tounge.gif
Ei se haittaa.
Jatketaan maakuntarajojen mukaan ja jos on käyntiä muualla, niin stten kuvaillaan siellä ja laitellaan niille kuvajahtisivuille.

Käykääpä joku hakemassa. Vai kaivataanko vinkkejä ?

Kuvan oikeassa laidassa olevien puiden takana on ravintola, jossa eilen ainakin oli tuoreita munkkeja kahvin kera. Taitaa vain olla auki enemmän kesäisin ja nyt koulujen alettua vain viikonloppuisin ja syyskuussa loppuu sekin....

Kuvan oikeassa laidassa olevien puiden takana on ravintola, jossa eilen ainakin oli tuoreita munkkeja kahvin kera. Taitaa vain olla auki enemmän kesäisin ja nyt koulujen alettua vain viikonloppuisin ja syyskuussa loppuu sekin....
Joku vinkki olisi ihan kiva ylläri ! ! ! Kun ei ole paikallinen, niin ei pysty tietämään.
Eihän tuota pysty edes googlettamaan millään järkevällä hakusanalla (sulku+etelä-savo ei toimi)

Joku vinkki olisi ihan kiva ylläri ! ! ! Kun ei ole paikallinen, niin ei pysty tietämään.
Eihän tuota pysty edes googlettamaan millään järkevällä hakusanalla (sulku+etelä-savo ei toimi)
olisko tämä ravintola, missä on tuoreita munkkeja  
wink.gif

Pahus, kun itte ei kerkee tarkistaa..  
tounge.gif

Kuvauspaikkalle pääsee kuukkelimäpsillä. On hieman erinäköinen kun siinä ei ole lehti puussa eikä remppa meneillään.

Muikkuja parveili reilusti kun kurkkasi kaiteen yli veteen.

Noudetaan huomenna tai perjantaina. Katotaan miten aamulla herää, jos vaikka ois kuivat tiet tms...
biggrin.gif

Aika paha. No, hirviaitaa ei ainakaan läntisessä Savossa ole kai kuin 5-tiellä. Ja asfalttitie vieressä metsän puolella aitaa...hmmmm

Back