-perttu-
Hämeen hitain
Tab2:lla olen käyttänyt imgurin kuvapalvelinta eli www.imgur.com. Googlen Play kaupasta löytyy imgur for android appsi, jolla on äärimmäisen yksinkertaista kahdella näpäytyksellä ladata otettu kuva kuvapalvelimelle. Latauksen jälkeen tuo appsi antaa viimeksi ladatun kuvan nettiosoitteen näytölle. Tuota osoitetta kun näpäyttää, niin aukeaa kuvan ikkuna, josta edelleen yhdellä näpäytyksellä saat kopioitua kuvan bbc koodin, jonka saa liitettyä foorumiviestiin suoraan tekstiosaan kahdella näpäyksellä. Hankalinta näissä taitaa olla tuo rekisteröityminen, mutta sekin hoituu esim. gmailin tunnuksilla.
edit: Varalla minulla Picasa tool appsi, jolla latailen sitten Picasan palvelimelle jos Imgur oikuttelee. Ei kyllä ole vielä moista tehnyt vaan on ollut erinomaisen luotettava.
Jos Esos olet viikonloppuna tulossa vaikka Halliin menoa ihmettelemään, niin siellä tarjolla teknistä tukea 🙂
edit: Varalla minulla Picasa tool appsi, jolla latailen sitten Picasan palvelimelle jos Imgur oikuttelee. Ei kyllä ole vielä moista tehnyt vaan on ollut erinomaisen luotettava.
Jos Esos olet viikonloppuna tulossa vaikka Halliin menoa ihmettelemään, niin siellä tarjolla teknistä tukea 🙂