• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kuvat.fi -palvelu ja kuvien saaminen näkyviin foorumille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja villho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tab2:lla olen käyttänyt imgurin kuvapalvelinta eli www.imgur.com. Googlen Play kaupasta löytyy imgur for android appsi, jolla on äärimmäisen yksinkertaista kahdella näpäytyksellä ladata otettu kuva kuvapalvelimelle. Latauksen jälkeen tuo appsi antaa viimeksi ladatun kuvan nettiosoitteen näytölle. Tuota osoitetta kun näpäyttää, niin aukeaa kuvan ikkuna, josta edelleen yhdellä näpäytyksellä saat kopioitua kuvan bbc koodin, jonka saa liitettyä foorumiviestiin suoraan tekstiosaan kahdella näpäyksellä. Hankalinta näissä taitaa olla tuo rekisteröityminen, mutta sekin hoituu esim. gmailin tunnuksilla.

edit: Varalla minulla Picasa tool appsi, jolla latailen sitten Picasan palvelimelle jos Imgur oikuttelee. Ei kyllä ole vielä moista tehnyt vaan on ollut erinomaisen luotettava.

Jos Esos olet viikonloppuna tulossa vaikka Halliin menoa ihmettelemään, niin siellä tarjolla teknistä tukea 🙂

Kiitos ... Sir Go-Za ja -perttu-!
Halli on tuttu mesta ... moneltakin taholta.
- Saatanpa hyvinkin sovittaa 'saapastelun' sille suunnalle :orgmp2:

Nämä kuvajahtiajelut on kyllä loistava idea!!

Mutta kuvien otosta & loudauksesta:

Koska en halua ainakaan heti vaihtaa mainiota ashaani johonkin h.v. älykännykkään... joten -

Jos osallistun näin:
- otan digikamerallani sen kuvan
- ajan kotiin (matkalla varmaan jo otan uuden)
- kuva kotiPC:lle ja jahtisäikeeseen (suoraan/Pohotobucketin kautta?)

... niin onko ok? Tässä hyväksyn sen tietenkin, että joku kerkiää mua ennen vaikka ajaisin kotiin "vähän" ylinopeutta.

... niin onko ok? Tässä hyväksyn sen tietenkin, että joku kerkiää mua ennen vaikka ajaisin kotiin "vähän" ylinopeutta.

Onhan noita muitakin, jotka hoitavat homman vielä "perinteisesti"... tosin saattaa jossakin vaiheessa hyvinkin pian käydä niin, että siirryt älypuhelimen käyttäjäksi :;):

Kenelläkään tietoa miksi imgur ei uppaa? Muutaman kohteen loppukesällä käynyt, mutta kun ei ota verkkoon, en ole viitsinyt etsiä muita keinoja.

Itse olen käyttänyt pari vuotta Photo Uploader appia ja imguria...yleensä toimii ihan hyvin.

Onkohan ideaa miksi imgur ei toimi vaan jää pyörittämään ja muka lataamaan kuvaa, mutta mitään ei tapahdu? En viitsisi käyttää noita maksullisia kuvapalveluita, mutta olisi kiva taas jahtailla rasteja.

Mikähän hemputin asetus on omassa puhelimessa pielessä kun yritän moottoripora.org sivulle, tulee päälimmäiseksi "yksityisyytemme on meille tärkeää ja jne jne jne ponnahduslautaikkuna joka ei lataannu loppuun asti, että voisi klikata ruudun "hyväksyn" vaan jää vaillinaisena törröttämään eteen ja tekemään sivun käytöstä lähes mahdottoman. Android. Wintoosan läppärillä tätä ongelmaa ei ollut vaan kelasin tekstin kiltisti loppuun, hyväksyin ja käytin.

Mikähän hemputin asetus on omassa puhelimessa pielessä kun yritän moottoripora.org sivulle, tulee päälimmäiseksi "yksityisyytemme on meille tärkeää ja jne jne jne ponnahduslautaikkuna joka ei lataannu loppuun asti, että voisi klikata ruudun "hyväksyn" vaan jää vaillinaisena törröttämään eteen ja tekemään sivun käytöstä lähes mahdottoman. Android. Wintoosan läppärillä tätä ongelmaa ei ollut vaan kelasin tekstin kiltisti loppuun, hyväksyin ja käytin.

Evästeiden hyväksyntä/kieltovalikkohan siinä tulee. Kokeile ensimmäiseksi laittaa luuri vaaka-asentoon, mulla toimii niin. (Android). Tuolla toisessa ketjussa on tästä aiheesta lisää vinkkejä...:

http://www.moottoripyora.org/keskus...aamaan-k%E4nnyk%E4ll%E4?p=6763355#post6763355

Back