• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

KUVIA: Motorg ry:n ajoharjoitteluviikonloppu Kemorassa, lauantain 25.7.-15 kuvat.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Holtsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Uskomatonta kameran hallintaa. Aika harva pystyy kuvaamaan itsensä ajamassa radalla! :respect:

Kiitos kuvista :bye:

Pitkiss, ny on pakko paljastaa, että ne miusta otetut kuvat otti Tiia - mä vaan hiukan jälkisäätelin niitä 
Mut joo, noi tän kertaset oli verryttelyä - on sen verran vähän tänä kesänä ehtiny kuvaa, että vähän oli tuntuma kateissa. Mut mitä tossa oon alustavasti perannu seuraavaa, elokuista Kemora-viikonloppusettiä, niin... noo, sitten näette :jpstyle:

Pitkiss, ny on pakko paljastaa, että ne miusta otetut kuvat otti Tiia - mä vaan hiukan jälkisäätelin niitä 
Mut joo, noi tän kertaset oli verryttelyä - on sen verran vähän tänä kesänä ehtiny kuvaa, että vähän oli tuntuma kateissa. Mut mitä tossa oon alustavasti perannu seuraavaa, elokuista Kemora-viikonloppusettiä, niin... noo, sitten näette :jpstyle:
Kiva, että itse Photocrewin Paronistakin saadaan kunnon ajokuvia [emoji106]

Back