• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

kyllä ISOLLAKIN pääsee

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jarijii
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kundihan roikotti vessalla ihan tosissaan.

Tuli mieleen eräs matkatarina: Kaveri oli kyykkypärrällä alpeilla ja veteli omasta mielestään tosi miehekkäästi ja lujaa serpentiiniä alaspäin.
...kunnes sveitsin kilvissä oleva wingi pyyhkäs ohi poskiraudat kipinöiden.
eek.gif
 
Aika sujuvaa menoa... Olisi varmaan komea merkkiluokka RR -kisoihin; ajetelkaapa 20-30 kpl Gold Wingiä vetämässä kilpaa vaikkapa Motoparkissa
tounge.gif
 
epätietoisille tiedoksi.... wingi on melko hyvä rungoltaan ja moottoriltaan ja pieksee ajettavuudeltaan monta ns sporttisempaa versiota. ainut iso neg on tietysti kallistuskulman vähyys.
ja vaatii sillä kovaa ajaminen vähän harjoittelua
biggrin.gif
 
siinä ne meidän teiden ritarit on vauhdissa. ajavat henkensä kaupalla nopeutta, joka sporttipyörällä olisi vielä turvallista.

pidin aina wingejä täysin järjettöminä pyörinä, no mielipide ei ainakaan muuttunut.

lähinnä käy mielessä, että ei voi olla kovin vahvalla pohjalla tuo henkinen tila, mitä liikkuu silloin päässä, kun on heittämässä nimeä paperiin ja tilaamassa wingin.? tää on hiano?
 
siinä ne meidän teiden ritarit on vauhdissa. ajavat henkensä kaupalla nopeutta, joka sporttipyörällä olisi vielä turvallista.

pidin aina wingejä täysin järjettöminä pyörinä, no mielipide ei ainakaan muuttunut.

lähinnä käy mielessä, että ei voi olla kovin vahvalla pohjalla tuo henkinen tila, mitä liikkuu silloin päässä, kun on heittämässä nimeä paperiin ja tilaamassa wingin.? tää on hiano?
Jokainen voi kyseenalaistaa naapurin mielenterveyden valintojensa perusteella, mutta vaikea minun on ymmärtää mikä tuosta Wingistä tekee sen järjettömämmän turhakkeen kuin mistään muustakaan mopedista?

Ei näitä järkisyistä ostella...
 
Jokainen voi kyseenalaistaa naapurin mielenterveyden valintojensa perusteella, mutta vaikea minun on ymmärtää mikä tuosta Wingistä tekee sen järjettömämmän turhakkeen kuin mistään muustakaan mopedista?
+1 tälle.

Lisäksi arvostan Wingissä sen täydellisyyttä: se on vienyt oman tyylilajinsa mahdollisimman pitkälle.

En nyt hauku järkeviä yleispyöriä (itsekin ajelen yhdellä), mutta on kiva, etteivät kaikki prätkät ole samanlaisia. Tonnikyykyissä kiehtoo niiden äärimmäisyys, samoin tietyissä customeissa.

Wing ja customit ei ole mun juttu, mutta upeita vehkeitä!

talktohand.gif
 
"Jokainen voi kyseenalaistaa naapurin mielenterveyden valintojensa perusteella, mutta vaikea minun on ymmärtää mikä tuosta Wingistä tekee sen järjettömämmän turhakkeen kuin mistään muustakaan mopedista?"

ei mikään jos moottoripyöräilyssä on pääasia radion kuuntelu ja se, että pyörässä on kahvinkeitin.
cool.gif


jos itse pitäisi valita, että ajaako wingillä vai autolla, niin autolla menisin.

Paras kommentti on se, että wingi tyyppi oli yllyttänyt kaveriaan koeajamaan wingiä. Takaisintullessa kysyi, että miltäs tuntui? no kaveri vastasi, että samanlainen kuin ajaisi hiacella ikkuna auki.
sport05.gif
 
"Jokainen voi kyseenalaistaa naapurin mielenterveyden valintojensa perusteella, mutta vaikea minun on ymmärtää mikä tuosta Wingistä tekee sen järjettömämmän turhakkeen kuin mistään muustakaan mopedista?"

ei mikään jos moottoripyöräilyssä on pääasia radion kuuntelu ja se, että pyörässä on kahvinkeitin.
cool.gif


jos itse pitäisi valita, että ajaako wingillä vai autolla, niin autolla menisin.

Paras kommentti on se, että wingi tyyppi oli yllyttänyt kaveriaan koeajamaan wingiä. Takaisintullessa kysyi, että miltäs tuntui? no kaveri vastasi, että samanlainen kuin ajaisi hiacella ikkuna auki.
sport05.gif
Itte oon muutaman kerran ajellu noilla kunnon sohvilla... Esim. Wingillä, tosin sillä vanhemmalla 1500:lla.

Se täytyy sanoa, että sen kokoseksi pyöräksi yllättävän "kevyt" viedä. Johtuu varmaan pitkälti matalasta painopisteestä (Boxeri). Yammun Venture V4 koneella oli _huomattavasti_ raskaampi viedä.

Se mikä siinä kyykkypyöräilijän luonnollisesti yllättää, on kallistusvarojen puute. Saman tien on tennarit maassa.. Oli siinä kuitenkin enemmän varoja kuin joissain kokeilemissani Customeissa, niillä ei tee mutkissa sitten yhtään mitään! Astinlaudat sais vaihtaa viikon välein uusiin
tounge.gif


Pahin homma noissa isoissa sohvissa, kaikissa mitä olen kokeillut, on totaalinen tunnottomuus. Meno on niin vetelää ja tunnotonta, että tuntuu kuin Cadillacilla ajaisi. Ei mitään tuntumaa keulaan jne.. Alusta aivan perseestä..

Kuvittelin, että ne olis tässä parantunu jo hiljalleen. Ajelin kesällä sillä Bemarin uudella R1200RT:llä, jota on kehuttu hyväksi ajettavuudeltaan matkapyöräksi. Olin niin kauhee tuntuma siinäkin tiehen, että ei mitään rajaa. Pysty sillä kuitenkin kohtuu lujaa ajamaan mutkatietä, kun ei vaan välittäny siitä tunnottomuudesta, elikäs aika ketterä oli. Mutta ei sillä oikeesti kovaa olis voinu ajaa... Vaikkakin siinä oli kallistusvaroja jo matkapyöräksi kohtuu hyvin.

Tekis nyt jotain noille matkapyörien alustoille, en ymmärrä kuka sellaisesta tunnottomuudesta tykkää...
 
"Jokainen voi kyseenalaistaa naapurin mielenterveyden valintojensa perusteella, mutta vaikea minun on ymmärtää mikä tuosta Wingistä tekee sen järjettömämmän turhakkeen kuin mistään muustakaan mopedista?"

ei mikään jos moottoripyöräilyssä on pääasia radion kuuntelu ja se, että pyörässä on kahvinkeitin.
cool.gif


jos itse pitäisi valita, että ajaako wingillä vai autolla, niin autolla menisin.

Paras kommentti on se, että wingi tyyppi oli yllyttänyt kaveriaan koeajamaan wingiä. Takaisintullessa kysyi, että miltäs tuntui? no kaveri vastasi, että samanlainen kuin ajaisi hiacella ikkuna auki.
sport05.gif
Itte oon muutaman kerran ajellu noilla kunnon sohvilla... Esim. Wingillä, tosin sillä vanhemmalla 1500:lla.

Se täytyy sanoa, että sen kokoseksi pyöräksi yllättävän "kevyt" viedä. Johtuu varmaan pitkälti matalasta painopisteestä (Boxeri). Yammun Venture V4 koneella oli _huomattavasti_ raskaampi viedä.

Se mikä siinä kyykkypyöräilijän luonnollisesti yllättää, on kallistusvarojen puute. Saman tien on tennarit maassa.. Oli siinä kuitenkin enemmän varoja kuin joissain kokeilemissani Customeissa, niillä ei tee mutkissa sitten yhtään mitään! Astinlaudat sais vaihtaa viikon välein uusiin  
tounge.gif


Pahin homma noissa isoissa sohvissa, kaikissa mitä olen kokeillut, on totaalinen tunnottomuus. Meno on niin vetelää ja tunnotonta, että tuntuu kuin Cadillacilla ajaisi. Ei mitään tuntumaa keulaan jne.. Alusta aivan perseestä..

Kuvittelin, että ne olis tässä parantunu jo hiljalleen. Ajelin kesällä sillä Bemarin uudella R1200RT:llä, jota on kehuttu hyväksi ajettavuudeltaan matkapyöräksi. Olin niin kauhee tuntuma siinäkin tiehen, että ei mitään rajaa. Pysty sillä kuitenkin kohtuu lujaa ajamaan mutkatietä, kun ei vaan välittäny siitä tunnottomuudesta, elikäs aika ketterä oli. Mutta ei sillä oikeesti kovaa olis voinu ajaa... Vaikkakin siinä oli kallistusvaroja jo matkapyöräksi kohtuu hyvin.

Tekis nyt jotain noille matkapyörien alustoille, en ymmärrä kuka sellaisesta tunnottomuudesta tykkää...
Juu, ja keventäisivät, pienentäisivät ja laittaisivat lisää tehoa. Niin sitä vaan Goldwingi muuttuu pikkuhiljaa Gixxxeriksi... ai kun ihanaa.  
tounge.gif


Wingissä on onneksi patimpi moottori kuin gixxerissä, eli ei kierroskone.

Ei kai...

tuo on ihan totta, että noissa matkavessoissa on käsittämättömän veltto alusta... kyllähän siitä saisi kai paremman, mutta monesti mukavuus kärsii kai...
 
Heh, kuskilla kyllä asennetta.. meinaa tipahtaa pari kertaa tieltä, kun ei kallistusvarat riitä
buttrock.gif
 
Back
Ylös