Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jokainen voi kyseenalaistaa naapurin mielenterveyden valintojensa perusteella, mutta vaikea minun on ymmärtää mikä tuosta Wingistä tekee sen järjettömämmän turhakkeen kuin mistään muustakaan mopedista?siinä ne meidän teiden ritarit on vauhdissa. ajavat henkensä kaupalla nopeutta, joka sporttipyörällä olisi vielä turvallista.
pidin aina wingejä täysin järjettöminä pyörinä, no mielipide ei ainakaan muuttunut.
lähinnä käy mielessä, että ei voi olla kovin vahvalla pohjalla tuo henkinen tila, mitä liikkuu silloin päässä, kun on heittämässä nimeä paperiin ja tilaamassa wingin.? tää on hiano?
+1 tälle.Jokainen voi kyseenalaistaa naapurin mielenterveyden valintojensa perusteella, mutta vaikea minun on ymmärtää mikä tuosta Wingistä tekee sen järjettömämmän turhakkeen kuin mistään muustakaan mopedista?
Itte oon muutaman kerran ajellu noilla kunnon sohvilla... Esim. Wingillä, tosin sillä vanhemmalla 1500:lla."Jokainen voi kyseenalaistaa naapurin mielenterveyden valintojensa perusteella, mutta vaikea minun on ymmärtää mikä tuosta Wingistä tekee sen järjettömämmän turhakkeen kuin mistään muustakaan mopedista?"
ei mikään jos moottoripyöräilyssä on pääasia radion kuuntelu ja se, että pyörässä on kahvinkeitin.![]()
jos itse pitäisi valita, että ajaako wingillä vai autolla, niin autolla menisin.
Paras kommentti on se, että wingi tyyppi oli yllyttänyt kaveriaan koeajamaan wingiä. Takaisintullessa kysyi, että miltäs tuntui? no kaveri vastasi, että samanlainen kuin ajaisi hiacella ikkuna auki.![]()
Juu, ja keventäisivät, pienentäisivät ja laittaisivat lisää tehoa. Niin sitä vaan Goldwingi muuttuu pikkuhiljaa Gixxxeriksi... ai kun ihanaa.Itte oon muutaman kerran ajellu noilla kunnon sohvilla... Esim. Wingillä, tosin sillä vanhemmalla 1500:lla."Jokainen voi kyseenalaistaa naapurin mielenterveyden valintojensa perusteella, mutta vaikea minun on ymmärtää mikä tuosta Wingistä tekee sen järjettömämmän turhakkeen kuin mistään muustakaan mopedista?"
ei mikään jos moottoripyöräilyssä on pääasia radion kuuntelu ja se, että pyörässä on kahvinkeitin.![]()
jos itse pitäisi valita, että ajaako wingillä vai autolla, niin autolla menisin.
Paras kommentti on se, että wingi tyyppi oli yllyttänyt kaveriaan koeajamaan wingiä. Takaisintullessa kysyi, että miltäs tuntui? no kaveri vastasi, että samanlainen kuin ajaisi hiacella ikkuna auki.![]()
Se täytyy sanoa, että sen kokoseksi pyöräksi yllättävän "kevyt" viedä. Johtuu varmaan pitkälti matalasta painopisteestä (Boxeri). Yammun Venture V4 koneella oli _huomattavasti_ raskaampi viedä.
Se mikä siinä kyykkypyöräilijän luonnollisesti yllättää, on kallistusvarojen puute. Saman tien on tennarit maassa.. Oli siinä kuitenkin enemmän varoja kuin joissain kokeilemissani Customeissa, niillä ei tee mutkissa sitten yhtään mitään! Astinlaudat sais vaihtaa viikon välein uusiin![]()
Pahin homma noissa isoissa sohvissa, kaikissa mitä olen kokeillut, on totaalinen tunnottomuus. Meno on niin vetelää ja tunnotonta, että tuntuu kuin Cadillacilla ajaisi. Ei mitään tuntumaa keulaan jne.. Alusta aivan perseestä..
Kuvittelin, että ne olis tässä parantunu jo hiljalleen. Ajelin kesällä sillä Bemarin uudella R1200RT:llä, jota on kehuttu hyväksi ajettavuudeltaan matkapyöräksi. Olin niin kauhee tuntuma siinäkin tiehen, että ei mitään rajaa. Pysty sillä kuitenkin kohtuu lujaa ajamaan mutkatietä, kun ei vaan välittäny siitä tunnottomuudesta, elikäs aika ketterä oli. Mutta ei sillä oikeesti kovaa olis voinu ajaa... Vaikkakin siinä oli kallistusvaroja jo matkapyöräksi kohtuu hyvin.
Tekis nyt jotain noille matkapyörien alustoille, en ymmärrä kuka sellaisesta tunnottomuudesta tykkää...