• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kynäruisku maalari?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kusse
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
En tiiä yhtään, katotaan jos sen sais jotenkin rajailtua niin ettei tulis puskuun. Ainoa yhdyssauma on perän ja tankin välissä.

no kyllä minä lähden siitä, että pyörä pihaan, sanoo mitä haluaa ja hakee kun valmis. jos yhtään itseään arvostava maalari, niin tuskin antaa pohjia tehdä asiakkaan, jos menee pilalle niin tulee sanomista ja kuitenkin oma nimi lukee kyljessä. voi ottaa nimen päälle...

Joo, sen verran nähnyt näitä itse tehtyjä pohjia, että ammattimaalari todennäköisesti sanoo, että halvemmaksi tulee, kun et yritäkään itse niitä pohjia.:p

Tiedossa :grin: mulla on yks tuttu joka maalaa autoja, hänen pitäisi tarvittaessa pystyä tekemään riittävän hyvät pohjat. Just panin WTP coatings:ille tarjouspyynnön, olin niiden kanssa puheissa aiheen tiimoilta viime vuonna.

Katoin mä tonkin sivun. Siihen tulee nyt hydrografiikat ynnä vähän straippeja yms päälle, WTP Coatings tekee eikä oo kamalan kallista, abaut puolet halvempaa kun kynäruiskuilu. kuvien perusteella pätevän tuntunen jamppa ja hyvin osas heittää ideoita miten voitais homma toteuttaa hienosti.

Kummaa kansaa muuten nämä arvon taiteilijat, vissiin neljä vai viisi tarjouspyyntöä laittanut, en ole saanut yhtä ainoaa vastausta. Tai no FAWilta tuli automaattivastaus ettei ota just nyt töitä vastaan...

Hyvät maalarit on varmasti kiireisiä. Ja vielä jos sattuu olemaan isompi urakka, rekka tms, niin aikaa menee. Toki olisihan se kohteliasta vastata edes, ettei ehdi tai ottaa myöhemmin yhteyttä..

Back