• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kypärä nettikaupasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Temppu78
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Temppu78

New member
Olen tyhmä enkä löydä enää viestiketjua jossa oli noita ulkomaan kypäräkauppoja...
bawling.gif

Voisitteko ystävällisesti infota mua mistä saa edullisesti kypäriä?

Wanha X-Lite joutaisi jo roskiin...

Kiitos etukäteen!
bowdown.gif

Louisilta lunastin oman potan muutama vuosi sitten. Tuolloin palvelu oli hyvää ja nopeaa.

Gear Change :lta ostin omani keväällä... edukkaasti tuli
cool.gif

Tosin, vinkkinä voin todeta, että puhelu puljuun helpottaa hommien etenemistä kovasti...

Motocardista tuli oma Shoei XR-1100 tilattua. Hinta oli silloin löytämistäni toiseksi halvin (FC-Moto olisi ollut halvin, mutta kun luin puljusta kertovan viestiketjun, niin en uskaltanut sieltä tilata) ja homma toimi kaikin puolin juuri niin kuin pitääkin.

Helmet Cityltä on tullut tänä vuonna tilattua kaksi RX7-GP:tä.

Omaan silmään "hinnat alkaen" mallien väritykset olleet jees jolloin hinta jäänyt kotomaata edukkaamaksi.

Toiminut moitteettomasti ja ripeästi. Postitus on hintava mutta DPD:hän tuon toimittaa kotiovelle saakka.

Tilasin Poolemotolta 6 vk sitten Bell M10:n. Kahden viikon kuluttua kyselin että missä viipyy, sanottiin että vaikeuksia toimittamisessa, lupasin että voin odotella hyvää vielä muutaman viikon. Ei tullut vielä kahteen viikkoonkaan, siis yhteensä neljään viikkoon. Kaksi viikkoa sitten sanoivat että saapi vasta syyskuun lopussa. Ilmoitin että nyt riittää ja laittakaa joko Marushin M409 tai rahat takaisin, luvattiin laittaa ja että kohta Marushin on postissa. Eipä ole vielä näkynyt. Minnekä lie mennyt.

Itselläni on kokemus fc-motosta. Hyvä valikoima mm. kypärissä ja tuotteet tulivat viikossa kotiovelle. Itse en saanut kypärän suhteen juurikaan alennusta Suomen hintoihin nähden, mutta Suomen puutteellisen värivalikoiman takia olin "pakotettu" ostamaan ulkomailta. Pakkaus olisi voinut olla hieman paremmin pakattu ottaen huomioon, että paketissa oli kypärä. Kypärä oli omassa pahvilaatikossaan isommassa pahvilaatikossa muiden tilaamieni tavaroiden joukossa, mutta mitään pehmustusta ei paketista löytynyt. Tosin paketti oli täysin ehjä ilman kolhujen jälkiä.

Voin suositella fc-motoa.

Niin jos asuu Liedossa ja hamuaa Louisin kamoja, niin kannattanee käydä Raision Bikerpointissa.

Itse tilasin tuolta
http://www.bikeroutfit.de

Oli halvempi kypärä kuin fc-motolta vastaava ja sähköpostiin tuli heti vastaukset toisin kuin fc:ltä, josta vastasivat kun olin jo tilannut kypärän että heillä ei ole varastossa kyseistä kypärää.

Itse tilasin tuolta
http://www.bikeroutfit.de

Oli halvempi kypärä kuin fc-motolta vastaava ja sähköpostiin tuli heti vastaukset toisin kuin fc:ltä, josta vastasivat kun olin jo tilannut kypärän että heillä ei ole varastossa kyseistä kypärää.
oman HJC hinta on tuolla 0,05€ halvempi, kuin mitä maksoin Suomen ryöstöhintaiseen liikkeeseen  
biggrin.gif

Ja Helmet Cityllä näyttää olevan 0,55€ halvempi..

Helmet citystä tullu 2 kpl Shoei XR-1100 tilattua.

Hinnat kohillaan ja nopea toimitus kotiovelle.

suosittelen  
062802jumpie_prv.gif

Back