• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

kypärän maalaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TONI_VAAN
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

TONI_VAAN

New member
niih kukahan maalaa kypäriä tilaustyönä suomessa?
nimittäin nuo parhaimmat kypärät on niih jumalattoman hinnakkaita. ja haluttas löytää saaha semmoinen kypärä jossa ois itteä mielyttävä väritys. esim pohjaväriltään vaalee tai vihertävä. ja siihen jonkinlaiset kuviot esim lehtikuvio tai vastaava. merkki jota oon harkinnut ois agv tai mds.
ja alle 300egee sais itse kypärällä olla hintaa. ja maalaus päälle.
062802moto_prv.gif

nimittäin nuo parhaimmat kypärät on niih jumalattoman hinnakkaita. ja haluttas löytää saaha semmoinen kypärä jossa ois itteä mielyttävä väritys. esim pohjaväriltään vaalee tai vihertävä. ja siihen jonkinlaiset kuviot esim lehtikuvio tai vastaava. merkki jota oon harkinnut ois agv tai mds.
062802moto_prv.gif
ja tietenki se pakollinen iridum tai peili visiiri
062802moto_prv.gif

062802moto_prv.gif
Täällä Karkkilassa yks kaveri maalaa noita pottia tai oikeastaan mitä tahansa. Hinta on AIVAN VARMASTI kohtuullinen ja maalata osaa kyllä.
thumbs-up.gif

Tossa on tollaiset äkkiä kyhätyt sivut, sieltä löytyy puhelin numero jos kiinnostaa
cool.gif

http://www.sunpoint.net/~icepaint/

Back