• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kypärän pehmusteiden pesu.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HC_Lampi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

HC_Lampi

New member
Kypärän pehmusteiden pesu.

Moi,

Millä olette pesseet kypärän sisustan pehmusteet? Täällä varmaan löytyy enemmän kokemusta kuin itseltä. :D

Pyykkikoneessa. Se naisväen rintsikoiden pesupussi toimii hyvin niin liepakkeet eivät jää rummun väliin.

Jos sisusta ei ole irroitettava, niin sitten nyrkkipyykkinä pyykinpesuaineella.

Pyykkikoneessa. Se naisväen rintsikoiden pesupussi toimii hyvin niin liepakkeet eivät jää rummun väliin.

Tuon kikan opin kerrasta kun kuningatar saattoi tietoisuuteeni että kypärän sisuksissa olevat velcro tarrat tarttuu hänen vaatteisiin kiinni ja pilaa ne. Point taken. :paikallatuulee:

Moi,

Millä olette pesseet kypärän sisustan pehmusteet? Täällä varmaan löytyy enemmän kokemusta kuin itseltä. :D

Mä olen valuttanut lavuaariin lämmintä vettä, pieni loraus pyykinpesunestettä, puristelee siellä jonkin kerran ja sitten huuhtelee puhtessa vedessä puristelemalla.

Minä tiivistän hienhajuisen pahuuden tunkemalla pehmusteet sukkien sisään koneeseen nakatessa kun ei ole pyykkipussia.

Pesukoneessa myös.
Sen verran kannattaa huomioida että jos pehmusteissa on laajahkoja muovisia lirvakkeita kuten esim Shoein crossipotan "hattu" pehmusteessa niin ne saattaa rikkoontua linkouksessa eli ne kannattaa pestä ilman linkousta.

No mistäkö tiedän? t. nimimerkki kokemusta on...

Back