Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aikas veikeen näköinen!
Niin?Mikä idea on ostaa sporsteri ja käydä kattamaan sitä jollain tuulisuojalla? Miksi ei ostaa heti joku tourinki?
Ex-Duunikaverilla oli 883r ja siinä joku varaosaplexi kiinni. Ei ollut koreudella pilattu se pyörä siinä timmissä.
Omaan pyörään jos tulee tuulilasi, se on yli 90asteen kulmassa, vähintään 1.5metriä korkea ja siinä on tupla tuulilasinpyyhkijät, tuplasulilla mieluiten possin sulilla.
Eli nuo tuulisuojat, jotka tiellä ollessaan näkee, on vaan papan kunniaksi?Mulla oli intruuteris joskus sellanen asiallisen kokoinen(eli pieni)
pleksi mutta ei sillä mitään tehny.
Eli jos jotain hyödyllistä meinaat niin sen pitää olla vähintään
sen 1.5 metriä korkee...![]()
e-glide fiilistä
no ei kai sentään, mitä oon kaverin e-glidellä vedelly niin ihan hyvin sen pleksin ja maskin takana on tuulelta suojassaEli jos jotain hyödyllistä meinaat niin sen pitää olla vähintään
sen 1.5 metriä korkee...![]()
VFR:ää ainakin laukut vakautti isommissa nopeuksissa. Mitkäs sun kokemukset asiasta on?Niin no voi siitä plexistä jotain hyötyä olla.
Vähän sama kun heittää kunnon kyykkäriin kovat perälaukut kiinni, voi että hivelee silmää ja varmaan ajo-ominaisuudet paranee kovasti.
No nämäpä on näitä nettivääntöjä, eli eikun pelxin ostoon. HOP HOP
Road Kingissä on vakiona sellainen jättikokoinen tuulilasi. Hyvinhän se suojasi, pystyi ajelemaan moottoritienopeuksiakin ilman laseja tarvittaessa. Parta tosin väpätti ylös-alas siinäkin. Minä kun en siitä nähnyt yli, niin oli sateella aika kehno näkyvyys, olisi pitänyt olla pyyhkijät... Tein sitten 10 cm matalamman ja nyt näkyvyys on hyvä ja päätä ravistaa aina välillä...Matka-ajossa ok, ja korkee, silloin ei "parta" väpätä.
Liian matala saa just sen pyörteen pleksin ja naaman väliin.