Kytkin levähti, apuja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomba750
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Tomba750

New member
Kytkin meni tunnottomaksi muutamalla vaihdolla, eikä lopuksi enää ottanut ollenkaan.

Mistäs alotellaan korjaus / osien vaihto?

Muilla samanlaisia oireita ollu?

bowdown.gif

Nestekytkin ja luistaa, eli ei ota enää. Täytyy huomenna lisäillä nesteet + ilmata ja kattoo uusiks

nestekytkimen alapään männän O-rengas/renkaat risat! Toi ainakin on nestekytkimissä aika todennäkönen vika.
Itellä oli sama 1kk sitten, tosin mun mopoon piti vaihtaa koko orjasylinteri
thumbs-up.gif

nestekytkimen alapään männän O-rengas/renkaat risat! Toi ainakin on nestekytkimissä aika todennäkönen vika.
thumbs-up.gif
10 pistettä ja papukaijan merkki! Sehän se sieltä oli levähtäny ja eiku uutta tilalle ja taas pelittää  
062802jumpie_prv.gif

Itellä tosin riitti ihan vaan sen o-renkaan vaihto (onneks)  
cool.gif

MUTTA, mites sinne laitetaan sitten välystä lisää? Eli kahvan liikettä pidemmäks, kun tuntuu ettei irroita ihan täysillä. Tähän ei löydy edes Haynesin kirjasta apuja
sad_orig.gif

EDIT: Storm motorista sai vajaalla kympillä ko o-rengas tiivisteen ja jousen, joilla homma hoitu. Jos jollain samaa vikaa, ni ton huomaa helpoiten ku kattelee orjasylinterin ja kytkinkopan välilä, pursuu nesteet sieltä pihalle.

thumbs-up.gif
10 pistettä ja papukaijan merkki! Sehän se sieltä oli levähtäny ja eiku uutta tilalle ja taas pelittää  
062802jumpie_prv.gif

Itellä tosin riitti ihan vaan sen o-renkaan vaihto (onneks)  
cool.gif

MUTTA, mites sinne laitetaan sitten välystä lisää? Eli kahvan liikettä pidemmäks, kun tuntuu ettei irroita ihan täysillä. Tähän ei löydy edes Haynesin kirjasta apuja
sad_orig.gif
Kuullostaa että vaatii vielä sen viimeisen ilmauksen..??

Perus ilmaukset tehty + yön yli ollu ja ilmattu vielä. Täytynee huomenna vielä ravistella se letku läpitte ilmailla vielä  
thumbs-up.gif

Nyt kattelin et kytkin pohjassa takarengas ilmassa vaihe päällä lähtee pyörä pyörimään..

Kutein aikasemmin jo kysyin niin miten sitä kytkimen liikerataa sais pidemmäks?
tounge.gif

Vaiko vieläkö pitäis 4. kerran ilmailla?

Ja jos pitää niin jotain erikois-erikois kikkoja? Perus ilmausta on tullu harrasteltua et sen kyl pitäis onnistua
nixweiss.gif

Toi taitaa olla kaikkien pyörien ominaisuus eikä mikään vika. Ainakaan mulla ei ole yhdessäkään pysynyt takapyörä pyörimättä vaihde päällä kytkin pohjassa. Pääasia, että irrottaa niin paljon, ettei pyörä pyri vaihde päällä eteenpäin, ja ykkönen&vapaa löytyy pysähdyksissä ongelmitta.

Toi taitaa olla kaikkien pyörien ominaisuus eikä mikään vika. Ainakaan mulla ei ole yhdessäkään pysynyt takapyörä pyörimättä vaihde päällä kytkin pohjassa. Pääasia, että irrottaa niin paljon, ettei pyörä pyri vaihde päällä eteenpäin, ja ykkönen&vapaa löytyy pysähdyksissä ongelmitta.
Kun kone on normaalil lämpöinen takapyörä ei pyöri keskijalalla
vaihde päällä kytkin vipu pohjassa.
Kylmänä öljyn välityksellä ryömii.Siis märkäkytkimet.

Mulla on sitten ollut toistakymmentä kytkinvikasta pyörää aikojen saatossa. No, onneksi ei ole menoa haitannut
smile_org.gif
Enpä usko.Vaatii vaan hienosäätöä.Ainakin kaikki omistamani japsit
olen saanut säädettyä paikalleen.

Mulla on sitten ollut toistakymmentä kytkinvikasta pyörää aikojen saatossa. No, onneksi ei ole menoa haitannut
smile_org.gif
Kyllä se on vaan niin, että ihme taikuri olet jos ei takanen pyöri ilmassa kun on ykkönen päällä ja kytkin pohjassa. Siis nestekytkin.

smile_org.gif
Kyllä se on vaan niin, että ihme taikuri olet jos ei takanen pyöri ilmassa kun on ykkönen päällä ja kytkin pohjassa. Siis nestekytkin.
Ei taikoja,vaan oikeat öljyt ja lämmin kone.
Esim gsf 1250 ei vaikeuksia.En todellakaan väitä,että onnistuu joka mopolla,mutta omat ovat säätyneet.

Back