Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
vaihda öljymerkkiä. kylmänkään koneen ei pitäisi luistattaa kytkintä. ei yhtään.Elikkäs nyt kun on aamuisin vielä todella kylmää niin kytkin luistaa jonkin aikaa kunnes kone lämpeää ja ongelma katoaa. Voiko johtua vain jäykistä öljyistä? Levyt on uudet ja tällä viikolla tulee vielä jäykemmät kytkinjouset, että katsotaan lähteekö kipu..
Tunnustan tietämättömyyteni, kun en ole yhtään Cattia purkanut tai edes huoltanut...Thundercatillahan mä ajelen...
Niin missä kohtaa tarkalleen siinä koneen kyljessä semmonen ruuvi on?
Märkä monilevykytkin ei koskaan irroita täysin 100%, eli ilmiö on ihan normaali, etenkin kylmänä. Oma Fjärräni ja jok'ikinen omistamistani Jammuista & Suitsista on tehnyt ihan saman. Mikäli pyörä pyrkii ryömimään kykin pohjassa ykkönen päällä ja/tai vapaan löytyminen paikallaan tuottaa suuria vaikeuksia, silloin kytkin irroittaa liian huonosti ja säätö on ajankohtainen.Auttaako toi sama säätö oman pyöräni vaivaan. Vika on semmoinen kun laittaa ykköse päälle, niin pitää kolauksen (ei varmaan irrota täysin kytkintä) vai onko jokin muu vika, vaiko ominaisuus. Pyörä on thundercat vm. 2000![]()
Minullakin on ollut uudesta asti GPS:t koneessa eikä mitään ongelmia ole ollut.On se ihme juttu kun joillakin on ongelmia tuon Gastrol GPS:n kanssa ja toisilla ei.
En mie ainakaan vaihtais, jos kerta toimii moitteettomasti. Miul on ollu kans GPS:t konees, eikä mitään ongelmia oo ollu...Minullakin on ollut uudesta asti GPS:t koneessa eikä mitään ongelmia ole ollut.On se ihme juttu kun joillakin on ongelmia tuon Gastrol GPS:n kanssa ja toisilla ei.
Mitäs mieltä olette? Kannattaako noita öljymerkkejä silloin vaihdella jos kerran hyvin pelaa. Olen aina pyrkinyt käyttämään samaa öljymerkkiä kun eri merkeissähän on erilaisia lisäaineita ja mites ne sitte taas reagoi keskenään. Varsinkin tuolla kytkimessä.
No, myös Kawassa on GPS:t eikä siinä ole mitään ongelmaa.Minullakin on ollut uudesta asti GPS:t koneessa eikä mitään ongelmia ole ollut.On se ihme juttu kun joillakin on ongelmia tuon Gastrol GPS:n kanssa ja toisilla ei.
Mitäs mieltä olette? Kannattaako noita öljymerkkejä silloin vaihdella jos kerran hyvin pelaa. Olen aina pyrkinyt käyttämään samaa öljymerkkiä kun eri merkeissähän on erilaisia lisäaineita ja mites ne sitte taas reagoi keskenään. Varsinkin tuolla kytkimessä.
Noh noh, eipäs aleta.... Kyllähän olet lukenut jo että öljyssä vika...No, myös Kawassa on GPS:t eikä siinä ole mitään ongelmaa.Minullakin on ollut uudesta asti GPS:t koneessa eikä mitään ongelmia ole ollut.On se ihme juttu kun joillakin on ongelmia tuon Gastrol GPS:n kanssa ja toisilla ei.
Ainoastaa tuo yamaha-GPS ei nyt toimi, onko nyt siinäkään vika sitten öljyssä..