Euroopanreissut on tullu tehtyä CBR 600 F2:lla vuonna -98 (2 päällä), -03 2001 R1:llä ja -07 K5 tonnisella Gixxerillä.
Eipä ole ongelmia ollut, vaikka on ollut koko päivä pyörän selässä. Parhaimmillaan yli 1000km päivämatkoja. Viime kesänä ei ollu tarve ajaa kuin ehkä n. 600-700km vetoja per päivä. Kyllä sillä helposti vetää monta tankillista putkeen. Mielellään ajaa sen verran reippaasti, ettei pääse kuski tylsistymään eikä puutumaan
Nyky-kyykkyihin ei kannata ehkä tankkilaukkua ottaa, pleksit on sen verran matalia. Muuten kovemmat keskinopeudet baanoilla käy muuten melko rankaksi niskalle. Tietty joku kupla-plexi jeesaa jonkin verran. R1:llä reissatessa oli tankkilaukku ja kupla, oli välillä niskat kovilla baanoilla. Tietty jos pitää keskinopeudet sillä max 160 paikkeilla, niin tankkilaukunkin kanssa menee ihan hyvin. Yli 200 vauhdissa on mielellään jo jonkun verran suojassa tuulelta...
Viime kesänä tuosta viisastuneena lykkäsin tankkilaukun takapenkin päälle, näin meni vaikka kuinka kovat keskinopeudet helposti, kun pystyi tankin päällä makoilemaan.. Vakioplexillä..
Mulle mahtu ihan tarpeeks kamaa sinne tankkilaukkuun mukaan, kun ei ole tarvetta koko vaatekaappia roudata mukana
Jos meinaat Trumpan 675 Daytonalla reissata, niin siinä on kyllä pykälää rajumpi ajoasento kuin esim R1 tai GSX-R. Saattaa siis tarkoittaa sitä, että reissaaminen ei ihan yhtä kivuttomasti sillä mene..