• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Lähtö Rusalta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja suopo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

suopo

Karavanaamari
LÄHTÖ TOTEUTUU SUUNNITELLUN MUKAISESTI. NÄHDÄÄN

Mitään en järjestä, mutta lähden ajelemaan sunnuntaina 29.08.2010. Olet tervetullut liittymään seuraani, toki omalla vastuullasi niinkuin aina näissä
smile_org.gif

Lähtöpaikka Ruskeasannan Shell Klo 11:00

Tällä aikataulula en ole ehtinyt reittiä tiedustelemaan joten Mapsourcen, GT-Pron ja Google Streetwiewn antamien osviittojen varassa mennään.
Matkavauhti suunnilleen luokkaa legendaarinen "Tikkari + ALV" sekun tuntuu minulle parhaiten passaavan.
Reitillä pituutta about 300km.

HUOM ! KELIVARAUS, LÄHTÖPÄIVITYS TEHDÄÄN REILU TUNTI ENNEN STARTTIA TÄHÄN SAMAAN ILMOITUKSEEN / KETJUUN

Ei muutakin
eat_arrow.gif
ja  
062802moto_prv.gif

Mä voisin tulla mukaan osaks matkaa jos saan serkun pojan synttäriaikataulut järkättyy silleen sopivasti, taikka jos reissu suuntautuu länteen Rusalta niin tipun sieltä sitte kekkereihin kesken matkan
smile_org.gif

Ja nyt sit huomasin että tää on melkein päällekkäin goza-G:n
Vekara2 ajojen kanssa.
eek.gif

Arvotaan aamulla Rusalla ajetaanko omat vai siirrytäänkö Bembööleen letkan jatkoksi. Mulle käy kumpi vain.
Aikataulukin antaa tällaiseen äänestykseen mahdollisuuden, kun tässä lähtö klo 11 ja goza-G tuntia myöhemmin

Mulle rusan startti kelpaa oivasti pemaritestausreissuksi, jos keli on sellainen ettei suuren Samurain haarniska paskaannu
tounge.gif

Eli lähinnä tämänpäivän kosteus piisas yhdelle viikonlopulle hyvin.

Pukkaa suopo vaikka tekstaria aamulla 09:00 --->,kumminpäin meinaat mennä

Mennään silleesti päin että lähtö Rusalta klo 11 niinkuin on suunniteltu ja klo 10:59 päätetään ajetaanko Bembööleen vai omia polkuja.
Huutoäänestys, megafonit kielletty
biggrin.gif

Säävaraus, mutta hyvältä näyttää ennuste, lännessäpäin märempää joten
xyxnervous.gif

Arvotaan aamulla Rusalla ajetaanko omat vai siirrytäänkö Bembööleen letkan jatkoksi. Mulle käy kumpi vain.
Aikataulukin antaa tällaiseen äänestykseen mahdollisuuden, kun tässä lähtö klo 11 ja goza-G tuntia myöhemmin
Juu meillä oli ensin lähtö kello 11, mutta muutin klo 12, niin edes joku ilmoittautui mukaan. EI tossa letkassa montaa ole ilmoittautunu... mutta kattellaan aamupäivällä.

Huutoäänestys, megafonit kielletty
biggrin.gif
Kuule Suopo. Mitäs luulet, kuka voittaa
tounge.gif
tounge.gif
Uujee, voittajan on helppo hymyillä
062802jumpie_prv.gif

Eikun oikeesti, mulle käy kaikki. Selvittelen niitä serkun pojan synden aikataului just. Mut varmaankin ehkä luultavasti ilmaannun Rusalle sikäli ajoissa kun millon toi GW tulis. Tai jotai. Emmä tiiä, mä oon plondi?

Katotaa sää, ja sitte me ehitään sinne Bemskiin. Meillähän ois tunti siin aikaa, saahaan siihen vaik mimmoset mutkat
thumbs-up.gif

Rusan Shelli olis lähempänä kuin Bemppis, ny kuunnellaan selkää, et mitä sanoo. Perjantaina tuli tehtyy ikävämpi kiertoliike, et kipeenä nyt muutenkin. Voipi olla sään ennustus astetta hankalampi juttu tällä kertaa. Messiin tuun jos on suhteellisen inhimillinen toi selkä, 150mg tradolanii ainakin auttanut tänään.
sad_orig.gif
Ei tykkää noista lääkkeistä kyllä yhtään.

Hyvältä näyttää keli, sade loppui äsken ihan aikataulun mukaan ja nyt vain odotellaan että tiet kuivuisi. Lopullinen tsekki abouttiarallaa tunnin päästä

Juu sääkarttoja tutkien on aamu menny mukavasti!!
Ja näyttää siltä ettei sade välttämättä lopu Espoo-Vihti-Somero-Lohja suunnalla... että pitäisköhän liittyä teiän letkaan??
Te vaan lähette niin aikasin
omg.gif

Sateen uhka karkoitettu on jo pois, oi nouse, herää ja eikun menoks
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Kaikki valot vihreella ja päätös on GO.
Nähdään Rusalla

Pakko passata, siinä määrin kyllä selkää jomottaa. Nyt ei osaa sanoa johtuuko sateesta vai perjantain kiertoliikkeestä. Hyvät ja kuivat ajot osallistuville
062802moto_prv.gif

Back