Lainaussuhde

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tsj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

tsj

New member
Olen luopunut toivosta, että täällä asiallisten viestien määrä asiattomiin verrattuna muuttuisi edes järkeväksi. Tuo suzuki ducati väittely näyttää olevan väistämätön. Koska siitä kohinasta ei pääse eroon, vähenisi sen määrä huomattavasti, jos täällä olisi joku raja sillä, paljonko saa tai on hyvä lainata. Vaikeuttaa lukemista turhan paljon nuo viestit, joissa on ensin 2000+ riviä lainattua turhaa väittelyä ja sitten yksi uusi rivi jonka sisältö on kiteytettävissä mun keulii paremmin kuin sun tyyppiseen faktaan.

Noissa voisi tosiaan porukat opetella lainaamaan ainoastaan sen oleellisen asian, johon vastaavat. Teksti on kuitenkin tallessa kokonaisuudessaan. Kuvien ja hyppyläpsyjen suodatuskin olisi paikallaan.

Harjotusta vaan..

Foorumi on hyvin pitkälti käyttäjiensä näköinen myös tässä asiassa, modet tosin esim editoivat ylisuuria kuvia linkeiksi niitä huomatessaan ja kyllä valveutunut käyttäjä voi "ilmiantaakin" jonkun itseään häiritsevän viestin modeille tutkittavaksi - viestin alalaidasta löytyy namiskuukkeli jossa lukee "Raportoi tästä viestistä moderaattoreille".

Ylipitkät lainaukset on aika turhia joo, itse suosin sitä että siivotaan turha skeida yleensä poies ja jätetään se ydinkohta lainaukseen, eli siis se kohta mihin itseasiassa vastataan.

Jassu puhuu täyttä asiaa.
Ongelma on ilmeisesti siinä, että monella käyttäjällä on vain niin kiire vääntää 'asiaa', että he eivät yksinkertaisesti viitsi tai ehdi siistiä lainauksia vaan laittavat ne kokonaisina mukaan.
Taidon puutteesta ei voi olla kyse, sillä moni tällainen kirjoittaja on hyvinkin pitkäaikainen ja kokenut käyttäjä.

ja kyllä valveutunut käyttäjä voi "ilmiantaakin" jonkun itseään häiritsevän viestin modeille tutkittavaksi - viestin alalaidasta löytyy namiskuukkeli jossa lukee "Raportoi tästä viestistä moderaattoreille".
Yritin pari kertaa lainata oikeaoppisesti ja kommentoida tätä viestiä, jonka mukaan ilmianto ja kyttäys ovat valveutuneen käyttäjän merkki, ja todeta , että niin ei mielestäni ole. Joku stahanovilainen iskurimoderaattori riensi poistamaan aina kommenttini ripeydellä, josta itse Stahanov olisi ollut kateudesta vihreä. Neuvostoaika ei näköjään ole vielä päättynyt Suomessa.
wink.gif

En ole Bomberin mainitsema "iskurimoderaattori", mutta olen noita pitkiä vääntöjä muokkaillut, eli poistanut "kilometrin pituisia lainauksia", joten noissa viesteissä näkyy mun editoimisjälkeni. Mitään uutta kirjoitettua tekstiä en niistä poistanut.

Köpi, en uskonutkaan, että olisit kommenttiani poistanut tai olisit muutoinkaan moderaattorina riehunut kuin eräät muut, joten minulla ei ole moderointilinjasi suhteen mitään valittamista, oikeastaan päinvastoin. Kyllä jäljet nyt johtavat aivan toiseen sylttytehtaaseen, mutta siitä ei sen enempää.
wink.gif

ja kyllä valveutunut käyttäjä voi "ilmiantaakin" jonkun itseään häiritsevän viestin modeille tutkittavaksi - viestin alalaidasta löytyy namiskuukkeli jossa lukee "Raportoi tästä viestistä moderaattoreille".
Yritin pari kertaa lainata oikeaoppisesti ja kommentoida tätä viestiä, jonka mukaan ilmianto ja kyttäys ovat valveutuneen käyttäjän merkki, ja todeta , että niin ei mielestäni ole.
wink.gif
Katselin logista noita sun poistoon päässeitä viestejä enkä sinänsä ihmettele että ne poistettiin, tämä thread kun oli lainauksista puhumista, eikä vaalikrapulan tai Niinistön häviön aiheuttaman pahanolon purkupaikka. Paskiksesta löytyy useampikin aihe jossa voi turhautuneisuutta presidentinvalinnasta purkaa
smile_org.gif

Mutta jos nyt kovin on hengentuotoksiasi kaltoinkohdeltu niin toki aina voi aloittaa uuden viestiketjun moderoinnista tai vaikka purkautua johonkin noista vanhoista
smile_org.gif

Yritin pari kertaa lainata oikeaoppisesti ja kommentoida tätä viestiä, jonka mukaan ilmianto ja kyttäys ovat valveutuneen käyttäjän merkki, ja todeta , että niin ei mielestäni ole.
wink.gif
Katselin logista noita sun poistoon päässeitä viestejä enkä sinänsä ihmettele että ne poistettiin, tämä thread kun oli lainauksista puhumista, eikä vaalikrapulan tai Niinistön häviön aiheuttaman pahanolon purkupaikka. Paskiksesta löytyy useampikin aihe jossa voi turhautuneisuutta presidentinvalinnasta purkaa
smile_org.gif

Mutta jos nyt kovin on hengentuotoksiasi kaltoinkohdeltu niin toki aina voi aloittaa uuden viestiketjun moderoinnista tai vaikka purkautua johonkin noista vanhoista
smile_org.gif
Kuka tässä viestiketjussa on kirjoittanut ennen sinua presidentinvaaleista? Minä en ainakaan. Asian vierestä tämä kommentti, että asia tulee selväksi: Niinistö taisteli erittäin hyvin nostaen roimasti kannatustaan vaalitaistelun aikana, mutta hävisi vaalin tietyistä syistä (mm. kommari Suvi-Anne Siimeksen ja vihreiden piilokommari Tarja Cronbergin kehotettua puolueensa äänestäjiä menemään vasemmiston presidenttiehdokkaan taakse sekä SAK:n lähdettyä jäsentensä lakkokassarahoilla tukemaan vasemmiston presidenttiehdokas-Tavjaa), ja sillä siisti.

Itse asiasta sen verran, että lainasin sinun tekstiäsi ja kommentoin sitä. Eikö keskustelussa niin tehdä vai olenko ymmärtänyt asian väärin?
cool.gif

wink.gif
smile_org.gif

smile_org.gif
Kuka tässä viestiketjussa on kirjoittanut ennen sinua presidentinvaaleista? Minä en ainakaan. Asian vierestä tämä kommentti, että asia tulee selväksi: Niinistö taisteli erittäin hyvin nostaen roimasti kannatustaan vaalitaistelun aikana, mutta hävisi vaalin tietyistä syistä (mm. kommari Suvi-Anne Siimeksen ja vihreiden piilokommari Tarja Cronbergin kehotettua puolueensa äänestäjiä menemään vasemmiston presidenttiehdokkaan taakse sekä SAK:n lähdettyä jäsentensä lakkokassarahoilla tukemaan vasemmiston presidenttiehdokas-Tavjaa), ja sillä siisti.

Itse asiasta sen verran, että lainasin sinun tekstiäsi ja kommentoin sitä. Eikö keskustelussa niin tehdä vai olenko ymmärtänyt asian väärin?
cool.gif
eduskunta ainesta eikun mukaan siellä tarvitaan lisää väkeä
vaikka tuon siimeksen paikan täyttämiseen.
buttrock.gif
veryangry.gif

Back