Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Onhan sitä tolkutettu, jotta 'vaihda nyt hyvä mies ajoissa ne paskat', mutta ihan mieletön ero on kyllä vanhaan...
Eipä muuta. Kunhan hehkuttelin...
Onkos joku Bululla tehnyt pidempää reissua? Ite oon lähdössä kiertelee brittein saaria ja sit keskieuroopan kautta kotio...
Perkeleen huonosti on vaan tavaratilaa, mut pärjäähän sitä iso poika jo vähemmällä........
Saman homman tein itse keväällä ja hyvältä tuntuu.
Mukava kun on Turkkusessakin muitakin Buelleja, eipä noita ole liikoja näkynyt vaikka aika paljon ajelen ympäriämpäri kaupunkia ja lähiseutuja.
Pitkän reissun meinaat heittää, tuo vaatii jo aika asennetta.
Itte heittelen ihan päiväreissuja, niissä tuntuu olevan riittävästi meikäläiselle.
Tietysti monta päiväreissua peräkkäin = kaukana kotoa
Asennetta vaatis jos lähtis vaikka Nepparilla...
Tapasin viimekesän reisulla Islannissa Luxemburgilaisen hepun, joka oli kiertäny melkein joka maassa YKSIN POLKUPYÖRÄLLÄ...
Se vaatii asennetta...
Meikäläisen ajelut on pelkkää peukun imemistä verrattuna siihen.
Toki muutama kaveri, tuttu ja sukulainen kyllä kauhistelee mun ajatusta lähteä yksin. Mitäs siinä sitten, onhan maailma täynnä kavereita ja reissulta palatessa niitä on taas paljon enempi!!