Lama tulee - pyörä myyntiin!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jii
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Lama tulee - pyörä myyntiin! - ...mitä teet?

• Äkkiä prätkä myyntiin jos joku hullu vielä ostaa

Ääniä: 0 0,0%
  • Äkkiä ostamaan jos joku hullu jo myy

• Ajelen entisellä jos rahat riittää

Ääniä: 1 100,0%
  • Vaihdan kaikesta huolimatta uudempaan ja ehompaan

• Vaihdan halvempaan jotta saan vähän pätäkkää

• Jotain muuta - kerron sen nyt teille miten toimin:

• Ääniä yhteensä
    1

Jii

New member
Valtio ottaa uutta velkaa jopa 30 mrd euroa...
Työttömiä tulee yli 50000...

mad.gif
voi tätä synkistelyä; mutta miten on kohdallasi - miten aiot toimia tänä vuonna.

Itse uskon että syksyllä alkaa jo valoa näkyä tunnelin päästä.

Nyt kun huonon taloustilanteen vuoksi aina välillä, joutuu joku paniikissa myymään sellaista mitä olen aina halunnut, niin tarjoudun auttamaan ostamalla sen huokeaan hintaa...
biggrin.gif

Ei mitään omaa kannata myydä kun ei siitä nyt saa kunnon hinnalla kaupaksi, eikä siitä lainaakaan ole.

Ajelen nykyisellä.

Hiukan kyllä tekisi mieli ostaa tuollainen KTM RC8, mutta pitää nyt katsoa mihin maailma menee.

Jaksa ressata moisesta..tiukan paikan tullessa myyntiin sellasella hinnalla jotta varmasti lähtee. Ei se sen ihmeellisempää ole  
lookaround_orig.gif

Kaikkea kannattaa ostaa jos vain on mahdollisuuksia ja paikka
missä säilöä. Voipi olla tallelokero taikka autotalli/varasto.

Wastahan mä viimevuonna mopoa vaihdoin... Ei nyt parane vielä uutta ostaa...

Eli... Wanhalla mennään ja pidetään peukut pystyssä ettei rahantulo keskeydy!

Ärsyttää tämä lama vouhotus sen verran, että kävin ihan kiusallani ostamassa toisenkin pyörän
tounge.gif

Rahat on jo kasassa,että saa ton gpz:n maksettua keväällä omaksi ja siihen vakuutukset vuodeksi eteenpäin, ei siis huolta mistään lamasta
sport05.gif

Elintasopakolaiseksi ryhtymisen jälkeen voisi säästyneillä rovoilla ostella uusia, mutta jotenkin on fiilis, että kehtaisiko sitä nyt kuitenkaan. Toisaalta matkapyörälle olisi tarvetta ja toisaalta Bimotan DB7 kiinnostaisi.

Taidan jatkaa samaa kuin viime vuonnakin,ostan muutaman vanhan pyörän lisää,harkiten,vain tietyistä merkeistä.
tounge.gif

Lama tulee jos on tullakseen. ei se muhun vaikuta. Entisellä mennään tämä kesä, mut syksyllä tai viimeistään ensvuoden keväällä vaihdetaan sit taas uudempaan.

ei tää taantuma kyl oikeesti taida vaikuttaa mun juttuihin mitenkään, ei siis muutosta tähänkään asiaan. Samalla mennään millä on aiemminkin.

Reagointinopeuteni on sikäli vaatimaton, että taitaa olla lama jo niskan takana ennen kuin pääsen pohdintavaiheesta toimintaan. Näillä perusteilla en löytänyt annetuista vaihtoehdoista itselleni sopivaa.
sad_orig.gif

Ajattelin tehdä Jammun modit loppuun ja ostan vielä toisen mopon talliin... Ei tarvii olla köyhä ja kipee
biggrin.gif

Back