Varmaan joku osaisi selittää miksi jarrukahva menee enemmän pohjaan, kun jarrut ovat lämmenneet/kuumenneet.
Pistää joskus mietityttämään kovempaa vedettäessä, että jos jarrutus ei onnistuisikaan tuon ilmiön takia..
Jarruteho paranee varmaan jonkin verran kun levyt lämpiää, mutta mitäs sitten kun ne kuumenee enemmän? Kuinkahan laaja se optimilämpötilaskaala on?
Mietityttää kuinka paljon noista piparilevyistä on hyötyä jäähdytyksen puolesta kun olivat vakiona. Osaisiko joku kertoa eroista, jos on vaihtanut tavallisten tilalle piparit?
Pistää joskus mietityttämään kovempaa vedettäessä, että jos jarrutus ei onnistuisikaan tuon ilmiön takia..
Jarruteho paranee varmaan jonkin verran kun levyt lämpiää, mutta mitäs sitten kun ne kuumenee enemmän? Kuinkahan laaja se optimilämpötilaskaala on?
Mietityttää kuinka paljon noista piparilevyistä on hyötyä jäähdytyksen puolesta kun olivat vakiona. Osaisiko joku kertoa eroista, jos on vaihtanut tavallisten tilalle piparit?