Lämmitettävä penkki?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nomad
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Nomad

New member
Uusiin bemareihin on saatavana lisävarusteena lämmitettävät jakkarat niinkuin autoissa on vuosia ollut.
Lämmitettävät kahvat on Suomessa ehdottomat, mutta ei nyt yhtäkkiä muistu mieleen, että takapuoli olisi jäähtynyt pyörällä ajaessa.

Onko siis kokemusta asiasta?

-Hanski, jonka emäntä on vilukissa-

ps. Äkkiäkös perslämppärin rakentaisi Allrightin kahvanlämmityselementeistä.

No ei kyllä takapuoli palele, mutta tuo tankin etureuna on kyllä jo näillä keleillä aigaash vilpoinen "arkaan paikkaan"
lookaround_orig.gif

Tuommoinen sähkötuoli...eiku siis lämmitettävä jakkara kuulostaa hiukan tarpeettomalle...mutta jos emäntä semmosen haluaa, niin eiku vaan
wink.gif

Jotenkin dementian raiskaama muistini väittää, että esim Wunderlich kauppaa lämmityselementtiä Bemun penkkiin...... hetkinen.... käyn tsekkaamassa.
Aivan oikein. Käy varmaan muihinkin rimpuloihin, mutta Wunderlich nyt sattuu olemaan Bemaristin Tiimari! Vajaa 75 juuroa eikä pakarat palele! Katalooki löytyy pdf-muodossa osoitteessa www.wunderlich.de , jos germaanien kieli ei pelota.

Mulla on K1200 GT:ssä hanurinlämmitin
sport05.gif
se obn muuten ihan hyvä juttu kun käyttää pyörää muuhunkin kuin mutterilla käyntiin

...ja sitten kai sähkölämmitteiset kengät... ja takki.... ja housut... ja kypärä... ja sitten katto ja tuulilasinpyyhkijät... ja lohkolämmitin... ja kaksi pyörää lisää... kiva kun kehitys kehittyy... ehkäpä pian joku keksii auton...
idea3.gif

Mä en puhunut sohvasta vaan kohtuullisen ripeästä GT:stä
jolla tosin ajetaan niin että p...reikä osoittaa alaspäin

... jolla tosin ajetaan niin että p...reikä osoittaa alaspäin
Se on just hyvä suunta, koska lämpöhän taas nousee ylöspäin. Näin saadaan äijän sisältö nopeimmin kuumaksi.
smile_org.gif

Juu, juu kateellisten puhetta. Kyl määkin sitten joskus, kunhan nyt saan ensin edes vilkut mopoon, sähköstartista puhumattakaan.

Minulla oli aikanaan K 75:ssä lämmitettävä penkki. Se laitettiin uudelleenverhoilun yhteydessä. Kesällä tarpeeton mutta kevät- ja syyskylmillä mukava. Varuste on sillai kätevä että se ei näy mihinkään mutta on näppärästi käytössä. Lämpötila, esim. juhannuksen alla, Norjan ylängöillä saattaa laskea aivan nollaan ja tuolloin kaikki lämmin on tarpeen.

Lämmitettävä penkki on varmaan kiva syksyisin kylmillä keleillä. Mutta eikö se vie osaa sitä moottoripyöräily kokemusta! Olen itse ajatellut, että moottoripyöräily on sitä että saa olla ulkona luonnon armoilla. Auto on keksitty jos halua luksusta ja mukavuutta.

Lämmitettävä satulat! Eipä olisi vienyt kovin kauaa arvata, mitä merkkiä näillä varustetaan...
biggrin.gif

Lähinnä jalat ja kädet jos saisi pidettyä lämpiminä...

Back