• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Lämpeneekö Remus Hexacone liikaa ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kekke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kekke

New member
Tervehdys. Meinaan tilata Remuksen sliparit SMT:hen.
Nyt mietityttää että lämpeneekö tuo Hexacone malli niin paljon että alkaa matkustajan jalat sulaa, vai käykö niin että laukut sulaa kertakaikkiaan.
Tuossa Hexacone asennuksessa kun on näköjään jätetty tuo "lämpöpelti" pois. Onko kokemusta ?
Revolution GP slipareilla kuvassa on ihan orkkis lämpösuojat paikallaan.

Tässä linkki kuvaan:

http://totalit.fi/kuvat/remussmt.jpg

Onkohan suojien pois jättäminen välttämätöntä kun kuitenkin laukkuraudat näyttävät mahtuvan paikoilleen?

Tuskin ovat niin kalliita osia ettei pikku veistelyllä menisi paikoilleen jos ahdistaa esim. päistä?

Ulkonäkö kysymys?

Yleensä katittomat sliparit eivät lämpiä niin paljoa kuin orkkisäänenvaimentajat. Tässä voisi olla yksi syy tuohon lämpökilven puuttumiseen. Esimerkiksi Hornetissa taannoin LeoVincen pöntöt eivät olleet tulikuumia koskaan. Alkuperäiset taas oli kuin kiukaat.

Tämä siis yleisenä huomiona, ei ole kokemusta ko. pyörän kanssa.

E: Enpä taaskaan lukenut avausviestiä kunnolla eli toisessa sliparissa olikin lämpösuojat. Mutta silti...
tounge.gif

Ne lämpösuojakilvethän ovat noiden "rautojen" päällä joten ei siinä ainakaan mistään mahtumisesta liene kysymys.
Olisiko ne tuossa mallikuvassa vain esittelyhengessä toiseen jätetty ja toisesta otettu pois malliksi että näinkin voi tehdä.
Tuo malli jonka kanssa suojat on jätetty taitaa olla vähemmän muotoiltu joten ehkä on ajateltu että joutavat jäädä enemmän piiloon..?
Eipä nuo titaani-Akratkaan hirveästi kuumennu ilman katteja ja killereitä  
baaa.gif

Itse otin nuo suojat pois lähinnä jotta se kilohinnaltaan kaiketi platinankin ohittava Akrapovic-tarra näkyisi koko rahan edestä eli näin  
biggrin.gif

Mulla on Superdukessa Hexaconet. Ei lämpene lähellekkään niin paljon kun orkkikset. Lämpösuojat ei ainakaan ilman modauksia mahdu pönttöjen ja penkin väliin.

Hemmetin hyvät putket kokonaisuudessaan. Aivan holtittomat saundit ja ainakin mun mielestä parhaan näköset putket (ainakin Superdukeen).

Back