• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

läp taimeri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja A.J.
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

A.J.

New member
Mahtaako kukaan tietää, löytyisikö jostain halpaa manuaalista ajanottolaitetta moottoripyörään?

Siis sellasta, jossa on jokin nappi, vaikka vasemman kahvan vieressä. Ja sitä sitten painelis kerran kierroksessa.
Joissain uusissa moottoripyörissä taitaa olla jo vakiona sellaisia.

normaali ajanottokello vähän vaikea virittää mopoon.

Hieman huono vastaus kysymykseen sillä ei ole halpa (tai riippuu mitä pitää halpana), mutta Translogicilta ainakin näyttäisi löytyvän.

Maahantuojaa noille ei taida olla mutta esim. tuolta löytyy.

..entäs jos haluaisi kerätä dataa, rpm:ää, nopeutta ihan kierrosajan / matkan suhteen ? ei mua sinänsä kiinnosta varsinaiset kierrosajat ollenkaan..

Datan keräys kiinnostaa myös mua... Peli on Yammu 600..

Ei kierrosaika niinkään ole se tärkein, mutta sekin pitää tietää..
jarruttelut, kaasunkäyttö eri kohdissa rataa...

Mahtaako kukaan tietää, löytyisikö jostain halpaa manuaalista ajanottolaitetta moottoripyörään?

Siis sellasta, jossa on jokin nappi, vaikka vasemman kahvan vieressä. Ja sitä sitten painelis kerran kierroksessa.
Joissain uusissa moottoripyörissä taitaa olla jo vakiona sellaisia.

normaali ajanottokello vähän vaikea virittää mopoon.
Mullekin riittäis näin aluksi tommonen "karvalakkimalli". Netti on kyllä pullollaan toinen toistaan hienompia ajanottovehkeitä, jotka kertoo vaikka kalsareiden värin kun ohi ajaa  
wink.gif
, mutta maksavatkin lähtien ½ k€.  Sais kesän ratamaksut noilla laitteiden hinnoilla. Olisko jollakulla joku halvempi vaihtoehto?

Mulla olis myynnissä lap timeri merkkiä Ultra Lap Transmitter. Paketissa on mukana Näyttö, signaalianturi ja majakka mikä sijoitetaan radalle siis radan reunaan. hintaa olis 295 € täysin uusi paketissa tuolta löytyy lisää tietoa laitteesta http://www.jamracing.fi/tori.html

Back