Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nonnii, nyt sitten olen pudottanut Suzukin laukkusarjan avaimet johonkin. Mulla on vara-avainsarja mutta olisi hyvä kyllä saada varalle toiset avaimet. Onkos kellään tietoa missä niitä vois teetättää pääkaupunkiseudulla? Ilmeisestikään uusia ei ole saatavana.
Nonnii, nyt sitten olen pudottanut Suzukin laukkusarjan avaimet johonkin. Mulla on vara-avainsarja mutta olisi hyvä kyllä saada varalle toiset avaimet. Onkos kellään tietoa missä niitä vois teetättää pääkaupunkiseudulla? Ilmeisestikään uusia ei ole saatavana.
Jos laukut ovat Givit tai Kappat tai Suitsan "omat" eli logotuunatut Givi V35:t, saa niihin uuden lukko- ja avainsarjan (3 lukkoa ja 9 avainta samalla sarjoituksella) n. 30 eurolla ainakin Duell-diilereiltä ja netistä. Vaihtohomma hoituu sekin helposti ja nopeasti itse.
Montako laukkua sulla on setissä? Mulla on ylimääräisenä kaksi saman sarjan lukkosylinteriä ja kourallinen sopivia avaimia.Joo, Suitsan laukut ne on ja Givin valmistamat V35:t. Oon yrittäny kulkea sitä reittiä mitä aamulla menin muttei löytyny avaimia. Täytyypi kysellä noita lukkosarjoja, kiitos vinkistä.
Montako laukkua sulla on setissä? Mulla on ylimääräisenä kaksi saman sarjan lukkosylinteriä ja kourallinen sopivia avaimia.
Voit vaihtaa vanhasta pallogrillistä lukkosylinterin uuteen, jos sekin on Givi/Kappa ja avaimia riittää siihen, tai sit hommata uuden lukon ja avaimet joko yhteen laukkuun tai vaihtaa kerralla koko setin samaan sarjoitukseen (tuolla 3+9 setillä).Kolme laukkua on, mutta periaatteessa tarvitsisin vain yhden lukon sillä mulla on sivulaukkuihin kourallinen avaimia, mutta pallogrilliin vain yksi avain (eri sarjaa kuin sivulaukut). Ei haittaa vaikka pallogrilli on eri sarjaa.
Muoks. Tarkistin nuo vanhat avaimet (3kpl). Kaksi niistä on samaa sarjaa ja kolmas eri sarjaa. Hankin uuden pallogrillin (jonka toinen avain nyt hukassa) mutta se vanhakin pallogrilli oli näköjään eri sarjaa.
Voit vaihtaa vanhasta pallogrillistä lukkosylinterin uuteen, jos sekin on Givi/Kappa ja avaimia riittää siihen, tai sit hommata uuden lukon ja avaimet joko yhteen laukkuun tai vaihtaa kerralla koko setin samaan sarjoitukseen (tuolla 3+9 setillä).

kautta saan 3 lukon sarjan. Tärkeintä on se, että laukut on sitten samassa sarjassa.